Lous schreef:Ik heb toerisme gestudeerd en veel geleerd tijdens mijn stage en ook het onderwerp evenementen gehad. Daarbij leerden we dus alles wat bij het organiseren wat evenementen komt kijken.
Dat is dus niet alleen wie, wat ,waar en wat gaan we gaan doen.
Ook moeten er verschillende (financiele) plannen en begrotingen gemaakt worden, anders krijg je het evenement nooit van de grond. Ook de sponsors en bedrijven willen precies weten hoeveel beschikbaar is en waar het naar toe gaat.
Het organiseren van een evenement als dit is niet te doen via bokt. Hiervoor moet iedereen irl bij elkaar komen en de nodige tijd voor vrijmaken, en dat is niet weinig kan ik je zeggen.
Ja klopt allemaal, ik ben daar nu mee bezig in de paarden wereld en ga over 2 jaar een ander evenement organiseren.
Maar dat terzijde, het is inderdaad veel werk. Wat hier nu allemaal geroepen wordt zijn ook slechts maar ideeen en kleine beginnetjes zoals waar het dan zou kunnen.
Als de kleine dingen een beetje duidelijk zijn kunnen we wat meer denk ik. Ik hoop in ieder geval dat het uiteindelijk wel gaat lukken.