100.000 boktleden-meeting?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MandyL

Re: 100.000 boktleden-meeting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:14

Lous schreef:
Heb vandaag even wat pagina's gelezen en het lijkt me een super idee.Maarre wie gaan dit financieren?
Als ik zo de plannen lees, gaat dit wel een paar duizend euro'tjes kosten.

het is dus de bedoelling om zoveel mogelijk sponsors te vinden Lachen

Fira

ztugwell@ Klinkt inderdaad goed,

Fira

Sponsers, ik kan vragen of mn vader dat wil doen...

Celiien

daandriaan schreef:
ztugwell schreef:
Nou ik heb 3 bedrijven gebelt, daar zou ik morgen meer van horen. Ben alleen wel benieuwt wat Bart te zeggen heeft over dit alles, of we de naam Bokt wel mogen gebruiken etc.

Dat over die paarden, het is niet dat er alleen paarden in een bak staan waar iedereen wat moet doen lijkt mij. Het lijkt mij dat er bijvoorbeeld ergens een plekje is waar meerdere NH doen met hun paard en daar wat over kunnen vertellen, en een stuk is waar mensen een andere show op voeren, en er een stuk is waar iemand wat verteld over een paard die daar staat, iets bij dat paard gaat doen etc.
En dan vooral waar de mensen van bokt geinteresseerd in zijn, alles in het teken van bokt.

VOORBEELDEN:

Bijvoorbeeld Arabesk, die is helemaal in de natuurlijk hoefbekappen. Als zei eventueel mee zou willen doen [ Dit is geen vraag maar een voorbeeld.] dan zou ze een stukje alles over dat kunnen doen. En misschien het verschil kunnen laten zien tussen haar paard en een traditioneel bekapt paard.
Een iemand die gespecialiceerd is in voer, dat die een eigen stukje heeft. Ga zo maar door.

Ik kan eventueel wel wat zeggen over dravers, watwij bij Edith (vriendin) doen.

Als het dichtbij is kan mijn knol daar wel bij mee Vorkdie ken je toch ROFL

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:15

Celiien schreef:
ik heb ook nog een idee;

er worden ook altijd de Stompwijkse Paardendagen gehouden,
maarvolens mij is dit op 1 weiland van een manege Clown
misschien dat iemand daar achteraan jkan gaan(is ook geen centraal, is weer zuidholland Vork )

maar ik neem aan dat dat niet iets is waar 1000 tot ....tsja?? mensen komen

Celiien

MandyL schreef:
Celiien schreef:
ik heb ook nog een idee;

er worden ook altijd de Stompwijkse Paardendagen gehouden,
maarvolens mij is dit op 1 weiland van een manege Clown
misschien dat iemand daar achteraan jkan gaan(is ook geen centraal, is weer zuidholland Vork )

maar ik neem aan dat dat niet iets is waar 1000 tot ....tsja?? mensen komen

hjmm daar heb je een punt Clown

Lous

Sponsors is een heel goed idee. Maar als je die zover wilt krijgen moet je eerst een rotsvast idee op papier hebben.
Dat plan zou ik best wel willen maken hoor, als alles bekend is, dan wil ik ook wel achter die sponsors aan gaan Knipoog

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:16

MandyL schreef:
Lous schreef:
Heb vandaag even wat pagina's gelezen en het lijkt me een super idee.Maarre wie gaan dit financieren?
Als ik zo de plannen lees, gaat dit wel een paar duizend euro'tjes kosten.

het is dus de bedoelling om zoveel mogelijk sponsors te vinden Lachen

Maar goed, wie?

Zullen wij eens uit gaan zoeken, PBen, wie er sponsor willen zijn?

Celien, ik kan Bas eventueel ook mee nemen Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:16

daandriaan schreef:
ztugwell schreef:
Nou ik heb 3 bedrijven gebelt, daar zou ik morgen meer van horen. Ben alleen wel benieuwt wat Bart te zeggen heeft over dit alles, of we de naam Bokt wel mogen gebruiken etc.

Dat over die paarden, het is niet dat er alleen paarden in een bak staan waar iedereen wat moet doen lijkt mij. Het lijkt mij dat er bijvoorbeeld ergens een plekje is waar meerdere NH doen met hun paard en daar wat over kunnen vertellen, en een stuk is waar mensen een andere show op voeren, en er een stuk is waar iemand wat verteld over een paard die daar staat, iets bij dat paard gaat doen etc.
En dan vooral waar de mensen van bokt geinteresseerd in zijn, alles in het teken van bokt.

VOORBEELDEN:

Bijvoorbeeld Arabesk, die is helemaal in de natuurlijk hoefbekappen. Als zei eventueel mee zou willen doen [ Dit is geen vraag maar een voorbeeld.] dan zou ze een stukje alles over dat kunnen doen. En misschien het verschil kunnen laten zien tussen haar paard en een traditioneel bekapt paard.
Een iemand die gespecialiceerd is in voer, dat die een eigen stukje heeft. Ga zo maar door.

Ik kan eventueel wel wat zeggen over dravers, watwij bij Edith (vriendin) doen.

Ja maar het is niet even wat zeggen over dravers he, ik bedoel mensen betalen wel kaartjes en verwachten niet een leuk verhaal van wat jij heb meegemaakt met dravers.
Die verwachten dat jij met een goed verhaal komt, over dravers etc. Misschien nog met een draver komt, etc. Dat is geen 10 minuten werk.

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:18

Ik zou dan eventueel komen met mijn draver.

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:18

ze zullen heust niet alleen dat kaartje kopen om mijn verhaal te horen hoor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:19

Lous schreef:
Sponsors is een heel goed idee. Maar als je die zover wilt krijgen moet je eerst een rotsvast idee op papier hebben.
Dat plan zou ik best wel willen maken hoor, als alles bekend is, dan wil ik ook wel achter die sponsors aan gaan Knipoog

Ja inderdaad, maar zolang ik nog niets heb gehoort van de bedrijven en van Bart. Hebben we eigelijk nog niets om op te staan en verder aan te werken.

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:20

Lous schreef:

ja heel goed !!

er staat op (volgens mij ) pagina 18 al een klein overzichtje van hoe en wat... dat is verder niet heel uitgebreid of zo..

dus misschien kan iemand daar mee bezig houden.. kijken waar alles te regelen is Bv ehbo, Wctjes verhuur enzz.

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:21

Als we geen geld hebben kunnen we ook geen evenemt organiseren?

Ik kan misschien wel kraampjes regelen.Van die markt dingen. Maar dat is later pas.
Misschien is het ook leuk om Pavo enzo te vragen?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:21

Naja, als je er een soort van bak heb, dan kan je hem laten lopen en tegelijk ertellen, over wat jullie doen daar, hoe dravers in elkaar zitten etc. als hierbij ook nog iemand van het NDR komt, kan dat een hele leuke presentatie worden
en zo kan je dat doen van haflingers,fjorden,friezen etc
alleen woord het dan wel erg lang denk ik Clown

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:22

daandriaan schreef:
ze zullen heust niet alleen dat kaartje kopen om mijn verhaal te horen hoor..

ik denk ook niet dat dat bedoeld word.. maar wel dat je een goed sterk verhaal kunt neerzetten en de mensen een goed gevoel krijgen over het geheel... dus daar teld jou verhaaltje dan ook in mee

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:23

Ik heb toerisme gestudeerd en veel geleerd tijdens mijn stage en ook het onderwerp evenementen gehad. Daarbij leerden we dus alles wat bij het organiseren wat evenementen komt kijken.
Dat is dus niet alleen wie, wat ,waar en wat gaan we gaan doen.
Ook moeten er verschillende (financiele) plannen en begrotingen gemaakt worden, anders krijg je het evenement nooit van de grond. Ook de sponsors en bedrijven willen precies weten hoeveel beschikbaar is en waar het naar toe gaat.

Het organiseren van een evenement als dit is niet te doen via bokt. Hiervoor moet iedereen irl bij elkaar komen en de nodige tijd voor vrijmaken, en dat is niet weinig kan ik je zeggen.
Laatst bijgewerkt door Lous op 11-12-08 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:24

en bijv waar je hekken kunt huren om het terrein af te zetten, of de parkeerplaats van de paarden/mensen die optredens komen geven af te schermen van het gewone publiek... Lachen
Ik ga zo wel ff kijken voor die wc's Lachen

daandriaan

Als je gewoon een rassendefile hebt, dan kun je toch gewoon allemaal een klein stukje vertellen? Zodat het uiteindelijk 1 geheel wordt!

Mandy, klopt maar kijk als ik een heel verhaal ga vertellen er zijn best veel dingen en veel rassen die gedaan moeten worden toch? En als ik een heel verhaal ga vertellen?

MandyL

Lous schreef:
Het organiseren van een evenement als dit is niet te doen via bokt. Hiervoor moet iedereen irl bij elkaar komen en de nodige tijd voor vrijmaken, en dat is niet weinig kan ik je zeggen.

dat is al vaker door mn hoofd gegaan idd... via internet gaat dit niet..
misschien het begin ..maar als het serieus word niet meer

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:26

Idd dit is meer om inspiratie op te brengen dan echt een heel evenemt organiseren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:26

Lous schreef:
Ik heb toerisme gestudeerd en veel geleerd tijdens mijn stage en ook het onderwerp evenementen gehad. Daarbij leerden we dus alles wat bij het organiseren wat evenementen komt kijken.
Dat is dus niet alleen wie, wat ,waar en wat gaan we gaan doen.
Ook moeten er verschillende (financiele) plannen en begrotingen gemaakt worden, anders krijg je het evenement nooit van de grond. Ook de sponsors en bedrijven willen precies weten hoeveel beschikbaar is en waar het naar toe gaat.

Ja klopt allemaal, ik ben daar nu mee bezig in de paarden wereld en ga over 2 jaar een ander evenement organiseren.
Maar dat terzijde, het is inderdaad veel werk. Wat hier nu allemaal geroepen wordt zijn ook slechts maar ideeen en kleine beginnetjes zoals waar het dan zou kunnen.
Als de kleine dingen een beetje duidelijk zijn kunnen we wat meer denk ik. Ik hoop in ieder geval dat het uiteindelijk wel gaat lukken.

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:27

ff heel offtopic.. we hebben op 3 avondjes zomaar even 1000 berichten getypt Nagelbijten / Gniffelen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:29

Meiden ik ga weer even verder met waar ik mee bezig was, en lees mee.
Als er meer bekend is, wil ik best wel wat organisatorisch werk doen.
Draaiboeken maken, diverse plannen en begrotingen maken en desnoods achter een paar sponsors aan. Knipoog

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:30

Zolang we het positief allemaal blijven bekijken gaat t vast goed komen Ja

Lous, ik denk dat we veel aan jou hebben. Niet l*llig bedoeld tegen over de andere maar omdat jij hiervoor gestudeerd heb weet jij toch veel hiervan!