Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bloodymary schreef:Het is vreselijk voor Adelinde, maar als je haar eigen reacties ziet in diverse interviews en hoe anderen over haar incasseringsvermogen spreken, dan denk ik dat de journalist die dat stuk in de krant heeft geschreven er niet eens bij is geweest en het gewoon uit zijn duim heeft gezogen. Dat gebeurt vaak hoor, publiek leest graag zoiets (dat blijkt wel), dus zetten we dat gewoon in de krant.
Bloodymary schreef:Van het dagblad van het Noorden, twee pagina's hiervoor. Weet trouwens wel zeker dat zo'n regionale krant, die hier zes regels per dag aan besteed echt geen journalist naar Kentucky gaat sturen... Hij schrijft net alsof hij er bij was.
Hoppje schreef:Op de site van de telegraaf staat ook nog een leuk stukje over de overwinning van Edward:
http://www.telegraaf.nl/telesport/77881 ... tml?p=33,2
Bloodymary schreef:Van het dagblad van het Noorden, twee pagina's hiervoor. Weet trouwens wel zeker dat zo'n regionale krant, die hier zes regels per dag aan besteed echt geen journalist naar Kentucky gaat sturen... Hij schrijft net alsof hij er bij was.
Janine1990 schreef:Bloodymary schreef:Van het dagblad van het Noorden, twee pagina's hiervoor. Weet trouwens wel zeker dat zo'n regionale krant, die hier zes regels per dag aan besteed echt geen journalist naar Kentucky gaat sturen... Hij schrijft net alsof hij er bij was.
Regionale krant?![]()
Het is geen Trouw of AD, maar echt regionaal is het niet.
Giel Hendrix schrijft voor meer kranten dan alleen het DvhN
Janine1990 schreef:Hoppje schreef:Op de site van de telegraaf staat ook nog een leuk stukje over de overwinning van Edward:
http://www.telegraaf.nl/telesport/77881 ... tml?p=33,2
Volgens mij staat deze ook al ergens op de VP... Tekst komt me erg bekend voor.
Bloodymary schreef:Het is een regionale krant, voor de regio Noord. Maar buiten dat, volgens mij hebben zelfs de landelijke kranten daar geen verslaggever zitten.
SAKKIA schreef:Bloodymary schreef:Van het dagblad van het Noorden, twee pagina's hiervoor. Weet trouwens wel zeker dat zo'n regionale krant, die hier zes regels per dag aan besteed echt geen journalist naar Kentucky gaat sturen... Hij schrijft net alsof hij er bij was.
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar er stonden 2 grote stukken in het DvhN gisteren![]()
Volgens mij heeft hun site zelfs een afdeling paarden, ga even kijken.
Die krant besteed namelijk wel altijd veel aandacht aan paardensport
*edit* dat kopje paarden hebben ze niet meer maar dat zal misschien alleen rond 28 augustus zo zijn?
Janine1990 schreef:Bloodymary schreef:Het is een regionale krant, voor de regio Noord. Maar buiten dat, volgens mij hebben zelfs de landelijke kranten daar geen verslaggever zitten.
Regionale krant is een krant van de regio... Dat is in mijn geval, Het Westerkwartier, Regiobode, Streekkrant.
.
Bloodymary schreef:Dat wil ook helemaal niet zeggen dat een krant beter of slechter is hoor, het gaat alleen om de verspreiding. De landelijke dagbladen zijn door heel Nederland te krijgen en de regionale alleen in bepaalde streken. Wat jij noemt, het Westerkwartier is denk ik wat we dan weer noemen een streekblaadje (zal denk ik ook niet elke dag komen?).