Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lielle schreef:maar wel bij de kleinere sporten, en dat stel ik als leek zeer op prijs. Zo vind ik het met judo erg irritant dat ze die telling dus niet uitleggen. Kortom, je doelgroep is anders dan wij 'kenners' op bokt en dus is je commentaar ook simpeler.
SAKKIA schreef:Dat we bovenaan eindigen heeft niks te maken met of we een grote of een kleine sport zijn
Citaat:Maar liefst 5,6 % (circa 840.000 personen) van de Nederlandse bevolking is actief bezig met paardrijden (...) Daarnaast is circa 11,3 % van de Nederlandse bevolking geïnteresseerd in de paardensport.
bron: http://www.paardponylogboek.nl/nederlan ... land01.htm
SAKKIA schreef:Trouwens nog 1 opmerking.
IK was een keeeeeeer heeul er boos op de NOSWas toen nog veel jonger (jaar of 17
)en heb toen een brief geschreven dat ik het belachelijk vond dat ze het afscheid van ratina Z niet uitgezonden hebben, kreeg ik een videoband met het afscheid erop thuisgestuurd en gingen ze ook nog een docu uitzenden
DraakjeII schreef:Ik las ergens het gerucht dat Adelinde met de kur op muziek als testruiter mee mag doen.
Dus voor de eerste echte deelnemer, zodat mensen die van ver gekomen zijn om haar paard te zien, toch nog iets kunnen zien. Is er iemand die dit kan bevestigen ?