Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pardy schreef:hoe komt het toch dat een sport die zo groot is in dit land zoooooo slecht wordt uitgezonden????? Zijn er geen goeie reclamemensen die hier iets mee kunnen? Nu moeten wij duitsland kijken (en gelukkig nog een beetje eurosport), terwijl je bijvoorbeeld wordt doodgegooid met dat belachelijke darts en andere suffe sporten! (no offense)
NOS GAAT VOOR MIJ ECHT AF ALS EEN GIETER!
pardy schreef:hoe komt het toch dat een sport die zo groot is in dit land zoooooo slecht wordt uitgezonden????? Zijn er geen goeie reclamemensen die hier iets mee kunnen? Nu moeten wij duitsland kijken (en gelukkig nog een beetje eurosport), terwijl je bijvoorbeeld wordt doodgegooid met dat belachelijke darts en andere suffe sporten! (no offense)
NOS GAAT VOOR MIJ ECHT AF ALS EEN GIETER!
Bloodymary schreef:Lielle schreef:ik vind het niet zo'n rare opmerking. Houd er rekening mee dat het bedoeld is voor mensen die er dus niets vanaf weten.
Dat vind ik dan echt onzin. Als er tennis op is gaan ze ook niet allemaal uitleggen hoe de telling werkt en zo.
Lielle schreef:filou schreef:Zulk simpel commentaar heb ik bij een andere "kleinere" sport nog nooit gehoord hoor
wsl valt jou dat niet op omdat je er niet zoveel in-depth verstand van hebt. Voor de kenner zal het wsl ook infantiel klinken.