SplashIsLief schreef:Ik heb genoten van het springen! En ruim 800 foto's geschoten
Ohh ja dus
hahaLeuk Leuk!

Vond van Meredith dr paard trouwens echt heel leuk springen
Had deze nog nooit gezien.. haha
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
SplashIsLief schreef:Ik heb genoten van het springen! En ruim 800 foto's geschoten
haha

Quidou schreef:Boyke_Candy schreef:VertelWat was er gebeurd ?
Hij kwam njah nogal heel erg niet uit voor een oxer in de barage en paard ging dr dwars door heen tegen de grond..
Bij EV-ITP staan inmiddels mijn foto's
. Dat was echt sneu...
Echt helemaal geweldig dat paard! Ben zo blij dat ik hem nu in het echt een keer heb kunnen zien lopen.
Iedereen had hem graag zien winnen!SplashIsLief schreef:Quidou schreef:Oei dat was een behoorlijk foutje van Albert Zoer
Ik schrok me dood, vlak voor mijn neus

. Mooi man. Ik was trouwens ook erg gecharmeerd van Sea Coast Conan. Jullie ook? Sorriso schreef:Hahaha trouwens, Gran Corrado sloeg ook even die balk doormidden. Mooi man. Ik was trouwens ook erg gecharmeerd van Sea Coast Conan. Jullie ook?

SplashIsLief schreef:Waar zaten jullie allemaal?
Ik vond die corridor trouwens erg gaaf!!

. Enkele paarden zagen dat plantje ook voor vol aan en gingen eroverheen hahahah!
. MarrieLeen schreef:Ik zat net eens te Googlen op de springruiters, blijkt dus dat ik heel de familie Beerbaum heb zien losrijden, wist ik veel hoe die eruit zien.
Hahah was verkeerd gelopen
Sorriso schreef:Die kleine Egyptenaar was trouwens pas 17! Niet te geloven, en 3e in de van Schijndels Bouwgroep prijs!
.