hij kost hier 110 euro hopelijk vind ik m op de equitana goedkoper

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leetjuhh schreef:Ben echt super benieuwd wat je voor dit hoofdstel betaald hebt.......
Leetjuhh schreef:mooi man! das een lekker prijsje! ga ik toch ook eens kijken, is het leer wel okee? Ik bedoel zacht en soepel?
Indy377 schreef:dat was alleen geldig op de kinderdag, afgelopen zaterdag. Alle andere dagen is de prijs voor alle leeftijden 18 euro
WinstonVDB schreef:Hebben ze leuke dingen voor kleine pony's ? Ik heb een shetje en ben nog op zoek naar een leuk zweetdekentje en een halstertje met bont, hebben ze dat daar betaaldbaar? Ik ga trouwens donderdag met school
Jaffel schreef:roosbananas schreef:Niet gezien nee
Ja er waren echt mooie fronts bij, ik wou er 1 kopen van 119 euro, maar dat vond m'n moeder net iets te veelDie ontzettend gave in V-vorm met allemaal steentjes? Die was echt super!
Annemieke schreef:WinstonVDB schreef:Hebben ze leuke dingen voor kleine pony's ? Ik heb een shetje en ben nog op zoek naar een leuk zweetdekentje en een halstertje met bont, hebben ze dat daar betaaldbaar? Ik ga trouwens donderdag met school
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb gehoord dat er 2 jaar terug een standje was met alleen maar (mini)shet spulletjes. Staat die er dit jaar weer?
Jaffel schreef:roosbananas schreef:Niet gezien nee
Ja er waren echt mooie fronts bij, ik wou er 1 kopen van 119 euro, maar dat vond m'n moeder net iets te veelDie ontzettend gave in V-vorm met allemaal steentjes? Die was echt super!
Ben gisteren ook geweest, is inderdaad vrij warm in de hallen, maar er is een garderobe
Ben teruggekomen met een Dobert hoofdstel (gave aanbieding), een dobert frontriem, een halster met bont (rood, zwart en goud) een zweep met swarovski steentjes en een halsbandje met bling voor de kat.
Annemieke schreef:WinstonVDB schreef:Hebben ze leuke dingen voor kleine pony's ? Ik heb een shetje en ben nog op zoek naar een leuk zweetdekentje en een halstertje met bont, hebben ze dat daar betaaldbaar? Ik ga trouwens donderdag met school
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb gehoord dat er 2 jaar terug een standje was met alleen maar (mini)shet spulletjes. Staat die er dit jaar weer?