Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
avanti4ever schreef:waar kijken jullie dan?? ik wil t ook zien??
Djuukiej schreef:Remember schreef:
Was een prima kür, alleen wat Pi/Pa overgangen niet mooi en in 1 pirouette viel ie bekant stil. Was ook wel errug gespannen dat paard. Had Imke toch wel dichter bij die score verwacht, die had dan ook wel wat foutjes maar het geheel was veel aansprekender en had meer uitstraling, muziek vond ik ook veel beter passen
Kür van Pujals vond ik gewaagd, erg leuk!
En wat vond je dan van het correct gereden beeld? Hoofd/hals houding?
Djuukiej schreef:Remember schreef:Was een prima kür, alleen wat Pi/Pa overgangen niet mooi en in 1 pirouette viel ie bekant stil. Was ook wel errug gespannen dat paard. Had Imke toch wel dichter bij die score verwacht, die had dan ook wel wat foutjes maar het geheel was veel aansprekender en had meer uitstraling, muziek vond ik ook veel beter passen
Kür van Pujals vond ik gewaagd, erg leuk!
Odyne schreef:Hoezo ' NL teveel achter de loodlijn'...Isabell doet t net zo goed...vin t geen mooie kuur..
Remember schreef:Djuukiej schreef:
Daar was bij Imke ook een en ander op aan te merken bepaalde stukjes. Bonaparte was volgens mij zéér onder de indruk van de volle tribunes, zo kwam het op mij over. Knap rond gestuurd dus!
Juultj schreef:Ik vond Sunrise niet erg ver achter de loodlijn lopen.
Heb wel andere combinaties voorbij zien komen en die paarden lopen wel degelijk verder achter de loodlijn, en daar wordt dan weer geen commentaar op gegeven.
Urielle schreef:Die commentatoren maar heel de tijd zemelen over die Mexicaanse, ben ik de enige die dat niks vond?
daantjuhhh schreef:Remember schreef:
Daar was bij Imke ook een en ander op aan te merken bepaalde stukjes. Bonaparte was volgens mij zéér onder de indruk van de volle tribunes, zo kwam het op mij over. Knap rond gestuurd dus!
Ja die van Imke kwam af en toe weer te laag volgens mij..
Dan was het hoogste punt niet meer het punt tussen de oren.
Maar dat zie ik liever dan te kort in de hals.
Urielle schreef:Die commentatoren maar heel de tijd zemelen over die Mexicaanse, ben ik de enige die dat niks vond?
Remember schreef:Imke staat nog steeds bij 2 juryleden op 1, mag ze ook erg trots op zijn hoor!
Urielle schreef:Im heeft het goed gedaan, ik was weer ff trots om Nederlandse te zijn