Jeetje, ik kan het zelf niet volgen maar jullie reacties over haar proef waren niet denderent.Erg hoog..
Ik vond dit geen goeie proef, ik vond het een heel gespannen beeld met te veel fouten... Erg hoge punten
Ik vond het ook erg hoog, zaten toch een paar forse fouten in Maar ja, ik ben dan ook geen jurylid............
Dit was inderdaad een heel erg gehaaste proef. Overgangen waren niet mooi en hij sprong in galop tijdens de uitgestrekte draf kan iemand mij dan even uitleggen waarom Laurens, die een nagenoeg foutloze proef reed, dan zulke lagere punten had?
Shaar schreef:Jeetje, best wel grove fouten, en dan 3x 72% Blijkbaar een geliefde amazone bij een aantal juryleden.
Georgette schreef:Hele grove fout net, paard sprong in galop. jaa idd.. maa rtog zag het er nog mooi uit ik wil ook zo'n paard!!! (niet dat die van mij niet geweldig is )
even updaten: Laurens inmiddels 6e met nog 10 combinaties te gaan waaronder imke ed en anky. Wat denken jullie........ gaan ze het redden (er wordt nogal komisch gepunt )