Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mireille1970 schreef:Ben benieuwd naar de foto's van oa Johnson.

Bobbie2 schreef:heeft iemand van jullie de rousseau dochter een van de dagen gezien? violita geloof ik. deze was vorig jaar 4 of 5 van de merries. ben benieuwd hoe die het in de sport gaat doe....
kataklopje schreef:Overigens vind ik ook wel een beetje dat er sprake is van testruiterdevaluatie. Zo'n Heather Blitz (wie?) kan best een leuk stukje sturen, maar waar zijn de grote namen van weleer om de paarden uit te proberen?
Fitzroy schreef:kataklopje schreef:Overigens vind ik ook wel een beetje dat er sprake is van testruiterdevaluatie. Zo'n Heather Blitz (wie?) kan best een leuk stukje sturen, maar waar zijn de grote namen van weleer om de paarden uit te proberen?
Ben ik helemaal met je eens. Wij hebben ook niet meer gewacht op het overrijden.

Fitzroy schreef:kataklopje schreef:Overigens vind ik ook wel een beetje dat er sprake is van testruiterdevaluatie. Zo'n Heather Blitz (wie?) kan best een leuk stukje sturen, maar waar zijn de grote namen van weleer om de paarden uit te proberen?
Ben ik helemaal met je eens. Wij hebben ook niet meer gewacht op het overrijden.
kataklopje schreef:Overigens vind ik ook wel een beetje dat er sprake is van testruiterdevaluatie. Zo'n Heather Blitz (wie?) kan best een leuk stukje sturen, maar waar zijn de grote namen van weleer om de paarden uit te proberen?
suepergirl schreef:Het was geloof ik meer een praktische zet. Gewoon selecteren op lengte....
) een bomvolle agenda hebben (WEG...?) en heel veel geld kosten om een uurtje naar Ermelo te halen. Het zal niet meevallen om ze ervoor te krijgen. kataklopje schreef:
'Niet-onverdienstelijk' zijn in de VS is niet voldoende. Het niveau is daar niet erg hoog. En Van Ingelgem is inderdaad geen onbekende, maar noem eens drie internationale wedstrijden waar hij een vuist kon maken?
Er gaan zoveel geld en belangen gemoeid met de Pavo-cup, het zijn vooral goedgekeurde hengsten en voorlopig-keur merries, dat het KWPN mijns inziens de plicht heeft om er twee ruiters van naam en faam neer te zetten, ruiters waar je als paardeneigenaar het gevoel van het dat ze het beste uit je paard halen zodat je paard eerlijke kansen heeft. Die testruiter is cruciaal.
Vroeger kwam Ellen Bontje of Klaus Balkenhol.
Goed, ik begrijp dat grote ruiters (en dan bedoel ik het niet letterlijk) een bomvolle agenda hebben (WEG...?) en heel veel geld kosten om een uurtje naar Ermelo te halen. Het zal niet meevallen om ze ervoor te krijgen.
Maar wat heeft het de eigenaar al gekost om zijn paard daar in die finale te krijgen? Wat is de waarde van zo'n vijfjarige dekhengst inmiddels?
Lielle schreef:estherL schreef:Ik ben vandaag ook geweest heb genoten van al die super dieren ! Mijn trainster was 9de geworden bij de 4 jarige
die van ons ook
Sannah schreef:Gitta1977 schreef:United liep wel degelijk mee... Gisteren 78 punten...
En vandaag 77 punten.
karin1985 schreef:Is het niet de bedoeling dat die testruiters kijken of die paarden onder andere mensen net zo goed zijn? (ik weet het niet, dus vraag het maar) en als dat zo is wat heeft het dan voor zin om er topruiters op de zetten die al bewezen hebben dat ze op elk paard evengoed kunnen rijden?
Xx_Joyce_xX schreef:ja nou ik vond die Testruiters heel aardig en zo dus ja
Suzanne F. schreef:Xx_Joyce_xX schreef:ja nou ik vond die Testruiters heel aardig en zo dus ja
ja nou das dus echt het belangrijkste ja dat ze aardig zijn enzo dus ja
hahaha Hypo schreef:Als kosten het probleem zijn, doie dan het inschrijfgeld maar wat omhoog of zo, want dit is beschamend.
Wordt al met het jaar duurder. De entree misschien