Ai, ik zou me ook helemaal gek maken dan. Hopelijk valt het allemaal mee.
pien_2010
Geplaatst: 14-09-21 08:22
amber15 schreef:
Ai, ik zou me ook helemaal gek maken dan. Hopelijk valt het allemaal mee.
Nee ik niet. Latino is jong en kan gewoon gek gedaan hebben. Volgens mij is zijn ras ook sterk en goed gefokt (althans dat beeld heb ik ervan) net als de merens. Dan is echte schade mogelijk, maar eerder uitzondering dan regel.
Ik weet het gewoon niet.. Misschien is het inderdaad wel iets heel kleins. Toen ik hem moest longeren voor de filmpjes naar de chiropractor merkte ik wel echt dat hij niet meer wilde dat hij pijn had. Toen ik gisteren even zijn oefeningen deed en wat vrijheidsdressuur tussendoor zat hij vol energie en stond hij ineens op 2 achterbenen. Dat vind ik zo verwarrend want hij gedraagt zich verder gewoon normaal, is nog steeds vrolijk en blij en altijd in de stemming om wat te doen.
Hoop dus dat het qua pijn voor hem mee valt.
Mijn instructrice heeft aangeboden morgen mee te gaan, vind ik echt heel HEEL erg lief dus ik ben in ieder geval niet alleen. Dat is al wel een opluchting! Ik houd jullie op de hoogte!
amazaballss
Geplaatst: 14-09-21 11:19
Altijd vervelend en, naar mijn ervaring, zenuwslopend. Wel fijn dat je snel terecht kon, hopen dat het niets ernstigs is! Het valt vast allemaal mee, daar gaan we gewoon vanuit!
Ik hoop van harte dat het inderdaad iets kleins is! Ik weet jammer genoeg uit eerste hand dat een gek doend paard niet meteen betekend dat ze geen pijn hebben/er niets aan de hand is dus ik ga hard duimen dat alles mee valt. Zou je zo'n nachtmerrie namelijk niet gunnen!