Ik zag dit bericht toevallig op facebook voorbij komen, en ik bleef er maar aan denken, ookal kende ik jullie niet.
Gadverdamme zeg er is echt niks erger dan dit. Het leven is echt oneerlijk. Ik wens je echt heel erg veel sterkte, ik vind dit zo super erg. Hou je sterk
PrimaDonna_
Geplaatst: 06-03-15 18:53
Kippenvel! Ik schrik er gewoon van! Zag je topic laatst nog voorbij komen met je vriend.. Wat verschrikkelijk.... geen woorden voor.
Ik wil je ontzettend veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke tijden!
Novum
Geplaatst: 06-03-15 18:59
wat een verdriet ....echt vreselijk. Heel veel sterkte toegewenst, met tranen in ogen naar het prachtige filmpje gekeken...
kracht, warmte en alles wat jij nodig hebt om dit vreselijke verlies te verwerken.
X
Tinniie
Geplaatst: 06-03-15 19:04
Ik ken je niet persoonlijk maar zag deze week ook verschillende berichten passeren op facebook waar vrienden op reageerden...
Het is zo verschrikkelijk erg, ik kan me zelfs niet beginnen voorstellen hoe jij je moet voelen... Je bent deze week al vaak op willekeurige momenten in mijn hoofd geschoten.. Héél veel sterkte meisje
Heel veel sterkte en kracht gewenst voor jou, jouw familie en zijn familie, vrienden en kennissen gecondoleerd!
only18
Geplaatst: 06-03-15 19:19
Heel veel sterkte! Ik zag ook onlangs het topic met jouw vriend en las het nieuwsbericht..dit moet vreselijk zijn. Heel veel sterkte! De momenten die jullie samen hebben gehad, neemt niemand jullie ooit af x