Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bagheera_206 schreef:Wij waren iets van 135 euro pp oid kwijt voor 3 overnachtingen inclusief ontbijt. Ik dacht dat we het via booking.com hebben gedaan. Dus er is zeker wat te vinden, maar hangt ook af wat je wilt betalen. Het kan ook zijn dat de goedkope locaties inmiddels al een beetje zijn volgeboekt voor heel Equitana.
Scum schreef:Zo staat het op de ANWB site:
Winterbanden in Duitsland soms laat in het voorjaar
Het is in Duitsland verplicht winterbanden of all season banden te hebben indien de winterse omstandigheden dat vereisen. Van winterse omstandigheden is volgens de wet in elk geval sprake bij ijzel, gladheid door sneeuw, sneeuwmodder en gladheid door ijs- of rijpvorming.
Duitsland kent geen vaste periode waarin het gebruik van winterbanden verplicht is. Ook buiten de wintermaanden kan er sprake zijn van winterse omstandigheden.
Voor winterbanden wordt een minimale profieldiepte van 4 mm geadviseerd. Een winterband met een profieldiepte minder dan 4 mm verliest zijn winterse eigenschappen.
Andrea_ schreef:Ik plaats hier een oproep voor de bokkers die in de regio wonen van zuid-limburg ( Nederland) en voor de Belgische bokkers die in de regio Lanaken/Genk/Hasselt wonen.
Ik heb een bus geregeld voor opn zondag 15 maart 2015 te gaan naar Equitana, bij deze georganiseerde busrit zit natuurlijk de busrit inbegrepen maar ook de inkomtickets van Equitana.
Wegens de enorme deelname is de 1e bus vol en ben ik aan hett overwegen om een 2e bus in te zetten.
Een 2e bus wordt onder voorbehoud ingezet mits er voldoende deelname is.
Ook deze bus heeft 55 plaatsen beschikbaar.
De kosten voor deelname zijn:
Volwassenen €31 (15+)
Kind. €28 (6-15)
Hier zit dan de entree tickets bij.
Opstapplaats is in Lanaken ( België),5 min. Van de grens met Maastricht)
Voor meer informatie of voor reserveringen kunnen jullie mij een pb sturen.