Oh maar We gaan gewoon klappen voor Hepsie, kan ze de matcho men uithangen en een show weggeven?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. esje01 schreef:Sjolvir, ik ben op de fokkerijwereld met een stand, als je hulp nodig hebt?

Zirano schreef:ZO ben druk aan het aftellen en bezig met de clinic . Ook de goodybags die de mensen in de ring krijgen druk aan het klaarmaken. Dus foto;s printen tassen maken en massagespullen etc erin doen. Ook een zooitje kopietjes draaien zodat de mensen er thuis wat verder mee kunnen doen
wat awesome!!!
Sjolvir schreef:esje01 schreef:Sjolvir, ik ben op de fokkerijwereld met een stand, als je hulp nodig hebt?
Dankje wel voor het aanbod maar ik heb 4 man bij me, dat zou de lading moeten dekken.
Vandaag dus maar eens gekeken wat er mogelijk is.
Mevr. had er wel een mening over, maar accepteerde haar lot.
[ Afbeelding ]
En we hebben voor het eerst clicker training gedaan, doel was bal vooruit duwen.
(Alleen was mijn clicker foetsie)

Femke schreef:lrtj_ schreef:Horse event hebben ze binnen 1 dag afgebroken volgens mij die zelfde avond nog vertelde mirella in het interview
Standhouders mogen t/m maandag 12.00 uur afbouwen.
Dus het kan onmogelijk diezelfde avond allemaal al weg zijn
Ze béginnen wel gelijk zondag nadat de bezoekers weg zijn. Maar ze kunnen pas compleet afbouwen als alle standhouders hun spullen weg hebben gehaald.
Voorbeeldje; Als ik op maandag om 11.30 pas besluit mijn standje leeg te halen, kunnen zij pas daarna de standbouw ervan weer weghalen.
Maar inderdaad; afbouwen gaat vaak een stuk vlotter dan opbouwen.
Bij het opbouwen moeten ze ook rekening houden met waar alles precies moet komen. Met afbreken is het gewoon een kwestie van alles weer uit elkaar slopen en opladen.
maar niet alle edities dus.

Anoli schreef:Even uit nieuwsgierigheid is er uberhaupt een bokker die letterlijk elke editie is geweest naar HE?
Of mensen die bijvoorbeeld al minstens 8 jaar gaan?
Dit wordt nu mijn 4e of 5e jaar (weet het niet eens meer, dacht 4e) en ik blijf het leuk vinden... maar is dat ook nog zo als je al zó lang gaat...
) Toobs mag meedoen aan vaardigheid op de hippiade, dus dat is nog leuker dan HE, sorry....