BIT-talentendag 2 januari - clinic Adelinde Cornelissen wie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Meya_

Re: BIT-talentendag 2 januari - clinic Adelinde Cornelissen wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 00:23

Was erg tevreden over de clinic! :D E.mmelie S.choltens gaf goed les, erg fijn en duidelijk, maar op een rustige manier. Gelukkig was paardje ook meewerkend vandaag, dus kon het feedback direct tijdens de clinic er in verwerken, ze was aardig complimenteus! :D :o Enige puntjes waar ik aan moest werken is dat ze achter meer tot dragen moet komen, voornamelijk in de galop (en ik meer de hoeken met stelling in moet rijden), maar dat wisten we. Nu hebben we paar nieuwe manieren gekregen om hieraan te werken... Lovend :j Wil nog wel eens een clinic van haar volgen! :j

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 00:33

Wat een lange maar leuke dag! Had de eerste ronde prettig gereden, niet zoals ze thuis loopt maar daarom was ze ook mee met al die entourage. Daarna mocht ik sporten wat erg leuk om te doen was! En ook leerzaam, vervolgens einde vd middag werden de halve finaliste bekend gemaakt, WAUW! Ik mocht nog een keer, helaas in de ring voelde ik dat het niet voldoende was, een 4jarife voor de tweede maal zadelen en dan nog verwachten dat ze top loopt ;) het was overigens ook onwijs warm!
Ik was dus ook niet door, snap ik, want ik moest meer rijden maar dat zat er helaas niet meer in.

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 13:53

Ik heb je nog zien rijden Meya_! Zag er goed uit :j
Was leuk dat je me aansprak gister Esmée! Had je helemaal niet herkend ook, haha! Maar leuk paard had je bij je!
Voor jullie misschien ook wel leuk: http://www.foto4u.nl/albums/2013/20131227/index.html Fotooooooos :D

Mijn dag was ook érg geslaagd :D Paard liep heerlijk, ook al is hij nog maar een maand weer terug in training. Sporten ging ook lekker (maar heb nu wel enorme spierpijn moet ik zeggen :') ), wat resulteerde in een plekje in de halve finale! Hier had hij de spreekwoordelijke knollen op en vergat hij af en toe zijn achterbenen mee te nemen, maar heb alsnog erg fijn gereden, erg tevreden over gisteren :)

Mijn scores! Plus nog een plaatje van ons gisteren :)
Sporten:
Afbeelding
Rijden:
Afbeelding
Met paardlief <3
Afbeelding

Meya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 13:57

Wat grappig dat je mij hebt zien rijden, wat vond je er van? :)
Leuke foto, en goede cijfers of niet? helaas van de clinic staat er maar 1 combi op.. Misschien komt het nog, hopen van wel. Alhoewel mem alles heeft gefilmd, dus zal straks mijn stukjes achter elkaar plakken :)

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 14:48

Ik vond dat je hem/haar (niet op gelet, haha!) erg netjes voorstelde! Ben normaal niet zo'n fan van Friezen (sorry!), maar vond die van jou erg leuk! :j Denk dat je er nog ver mee gaat komen! Je pakte de aanwijzingen ook goed op van Emmelie, was erg leuk om te zien.
Er komen nog wel meer foto's op ja :j dus gewoon even afwachten denk ik..

Ik ben erg tevreden over de cijfers ja!

valonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 16:00

Meya_ schreef:
Leuke foto, en goede cijfers of niet? helaas van de clinic staat er maar 1 combi op.. Misschien komt het nog, hopen van wel. Alhoewel mem alles heeft gefilmd, dus zal straks mijn stukjes achter elkaar plakken :)

Wat vond je van de clinic? Ik vond het wat tegen vallen... vraagt ze wat het probleem zit en daardoet ze dan niks mee vervolgens.. erg jammer.. mijn paard heeft weer een hoop geleerd maar kan nu niet echt zeggen dat ik er veel wijzer van ben geworden helaas..

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 18:28

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 19:16

Ik heb vandaag met de teugeldrukmeter gereden! Dat apparaat mogen ze hier wel brengen *D ideaal! Mijn paard deed het braaf voor een eerste keer in zo'n entourage :)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:39

Morgenochtend komen de foto's trouwens online op www.foto4u.nl

Weet er iemand of er nog meer fotografen waren? Ik hoorde wel aardig wat fotocamera's klikken, maar ik heb geen idee wie dat waren :+

Meya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:42

valonka schreef:
Meya_ schreef:

Wat vond je van de clinic? Ik vond het wat tegen vallen... vraagt ze wat het probleem zit en daardoet ze dan niks mee vervolgens.. erg jammer.. mijn paard heeft weer een hoop geleerd maar kan nu niet echt zeggen dat ik er veel wijzer van ben geworden helaas..

Oh, wat jammer zeg! Ik heb aangegeven dat mijn probleem is: karakter van paardlief :') Ene x werkt ze ontzettend voor je, andere keer heeft ze de gek met me en denkt ze: ja doe het lekker allemaal zelf... En dat ze achter kracht mist (dus met sluiten) en travers lastig (weet niet eens of ik dat in het begin heb gezegd.. geloof aan het einde) Kreeg ook tips met galoptrainingen en hoe met de travers, hoe ik beter kan voorbereiden en in de details de puntjes op de 'i' kan zetten.. Ik vond het best wel geslaagd eerlijk gezegd! :D

meliss1812

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:44

Leuk ben benieuwd naar de foto's!

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:02

ja fotos :) erg leuk! ja Paola je viel natuurlijk wel op met je rode haar, vandaar dat ik je herkende en natuurlijk omdat adelinde ook jou naam omriep ! was natuurlijk erg leuk en op naar volgend jaar beide finale dan maar ? ;)

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:13

help met welk bestand zet jij je fotos erop Paola?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 08:08

Afbeelding

De foto's staan online!

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 08:47

Haha ja rood haar valt wel op ja :') volgend jaar allebei in die finale inderdaad! Moeten we wel zo'n beetje richting internationaal niveau zitten, anders kom je er niet zo snel ;p

Foto's die op mn pc staan upload ik op tinypic, foto's die al op internet staan doe ik rechtermuisknop op de foto, afbeeldings url kopieren en dat tussen img tags plaatsen!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 08:48

@Pletje123: wat ontzettend leuk gedaan. De foto bij het begroeten van Adelinde, waarbij iedereen anders kijkt, de een heel verlegen, de ander lacht en nummer 3 denkt "o jee, moet ik nu wat zeggen". Dan van de deelnemende paarden een hoofdfoto en dan actiefoto's. Complimenten! Ik denk dat we wel een keuze kunnen maken, zitten leukerdjes tussen.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 08:49

Ik ben niet de fotograaf hoor haha :D Ik zat op de vos, zie de foto uit mijn vorige bericht :P

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 09:09

Ooooo hahahahaha, sorry, niet goed gelezen!

Meya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 09:10

Ach wat jammer... Niks over de clinic van emmelie.. Alleen 1 combi staat daarop gefotografeerd..

Meya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 15:50

paardenmiep schreef:
Ik vond dat je hem/haar (niet op gelet, haha!) erg netjes voorstelde! Ben normaal niet zo'n fan van Friezen (sorry!), maar vond die van jou erg leuk! :j Denk dat je er nog ver mee gaat komen! Je pakte de aanwijzingen ook goed op van Emmelie, was erg leuk om te zien.
Er komen nog wel meer foto's op ja :j dus gewoon even afwachten denk ik..

Ik ben erg tevreden over de cijfers ja!

Wat leuk om te horen, haha! Dit was ze op een goede dag, soms valt het ook wel even tegen hoor :P En ach, ik geef je gelijk: ik vind zelf ook niet alle friezen mooi.. Maar ook niet alle kwpn'ers :')
Maar kon haar fijn 'bewerken' dus dat was wel leuk, kon direct de tips van Emmelie er in verwerken :)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 17:01

Meya_ schreef:
Ach wat jammer... Niks over de clinic van emmelie.. Alleen 1 combi staat daarop gefotografeerd..

Bummer! :(

nancxxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 18:43

Hoihoi allemaal!
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad!! Ik heb vorig jaar meegedaan maar kwam er dit jaar helaas te laat achter en toen was de inschrijving al gesloten maar ik doe volgend jaar zeker weer mee!!

Pletje123 Mooi achterbeengebruik op die foto zeg! Leuke combinatie! :)

elfje72

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:58

Wij zijn gisteren geweest. Marten Luiten heeft met mijn pony Goldwin's Hoeve's Movie Star mee gedaan en zit in de finale!
Nu moeten de finalisten zo veel mogelijk stemmen verzamelen voor de finale van zaterdag 4 januari.
Wie stemt er op Marten Luiten met Goldwin's Hoeve's Movie Star?
http://www.bitmagazine.nl/artikelen/wie ... jaar/4841/

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 21:18

alle finalisten staan online wel grappig om filmpjes te zien, er zit er een bij die ik niet zo heel fijn vind... hangt wat naar achter en is eigenlijk niet echt een super combi om zo te zien. Dat is puur mijn eerste opzicht hea ! dus niet rijtechnisch

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 21:32

Afbeelding
Hier alvast een foto, de pc duurt wel heel lang grrr !