Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Celiien schreef:Alsje! Denk alleen dat de annulering via deurne gaat, en dat daar wel ander epolisvoorwaarden voor geldt.. je kan namelijk niet verwachten dat (ik zegmaar wat) als een maand van te voren je paard moet worden ingeslapen, dat je dan die reis nog gaat doen/betalenEven contact opnemen met deurne/ afwachten anders?
Prisjee91 schreef:suikermeisje schreef:Beetje laat al, maar ik wil denk ik ook gaan, twijfel nog een beetje.
Ga dan voor allround of SGW week.
Hè jij komt uit de buurt zeg. Ik wil de SGW week doen.
Sita_ schreef:Leuk leuk! Ik had de foto's van Judith gezien, met haar (en 15 anderen) gaan we elk jaar een weekend naar de Veluwe
. Ik wil ook heel graag weer.... maar mijn schoonouders zijn 40 jaar getrouwd en willen met ons naar Barcelona in juni..... Hoop dus echt dat de data snel bekend zijn, want dan kan ik zeggen. Oh, maar dan kan ik helemaal niet
, heb dan al wat anders (KNHS instructieweek dus
).
[/quote]
bente12 schreef:Prisjee91 schreef:
Hè jij komt uit de buurt zeg. Ik wil de SGW week doen.
wat is het verschil tussen sgw en allround?
Prisjee91 schreef:Ik wil volgend jaar ook SGW gaan starten (eerst wat lesjes haha).
Tiel
Citaat:he dat is wel heel dichtbij, woon zelf in Echteld, maar Tiel kennen meer mensen en is dus makkelijker als dat er staat.
Ben benieuwd, en kom je dan vast wel eens tegen. Wel eens bij Rob in Hernen gereden?
Prisjee91 schreef:Hierbij de overzichten qua lessen dat Katja had geplaatst:
SGW
Maandag ochtend half uur dressuur, middag springles.
Dinsdag ochtend buitenrit, middag eventing.
Woensdag ochtend dressuur, middag springen.
Donderdag, eventing 1,5 uur.
Vrijdag keuzeles eventing of springen.
ALLROUND
De allround begint met op maandag een half uur dressuur en in de middag een volle dressuurles.
Dan heb je op dinsdag, woensdag en donderdag dressuur en heb je op deze dagen één keer springen, één keer eventing en een buitenrit. Op vrijdag heb je keuzeles en kun je naast springen en eventing ook voor dressuur kiezen.
De eventingles is vaak wat minder uitgebreid dan tijdens de eventingweek. Springen en dressuur maakt elkaar niet zoveel uit.
Prisjee91 schreef:Citaat:he dat is wel heel dichtbij, woon zelf in Echteld, maar Tiel kennen meer mensen en is dus makkelijker als dat er staat.
Ben benieuwd, en kom je dan vast wel eens tegen. Wel eens bij Rob in Hernen gereden?
Haha ja Echteld is niet zo gek groot.
Nope, paard en ik hebben nog totaal geen SGW ervaring en we hebben zelfs nog nooit een wedstrijd in welke discipline dan ook gereden.
Risico van t paardenvak, daar zijn ze bij de knhs zeker wel van op de.hoogte en wordt dus gewoon rekening mee.gehouden. Is ook vrij logisch imo. U2andI schreef:Ik had voor 2 jaar terug ook met annuleringsverzekering gekozen (€15,-)
Had toen net m'n pony verkocht en een te jong en te groen paard gekocht, die was te groen en te jong om mee te nemen op kamp...
Afgemeld met als rede dat m'n pony verkocht was en m'n paard er niet klaar voor was,
Hoefde ook alleen die €15- te betalen