Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
want week 8 ben ik al bij een ander kamp!
ben al keer naar allround geweest en dan vond ik heel leuk maar nu doe ik ook aan eventing en dat lijkt me ook wel super leuk
, dat het zwaarder is geloof ik best, daarom wil ik ook zo'n week indeling zien want dat staat niet op de site, bij de allround wel. Dilay_Romy schreef:Emmm hoe bedoel je want je zegt dat he lid bent van een rijvereniging maar dat je al wel een relatienr hebt mar geeb combinatienr
Bedoel je dat je zo'n fnrs startkaart hebt waar je knhs mee rijd wn dat je elke pony kan pakken die je wilt? Mar dan wel voor kngs wedstrijden want als dat t geval is dan hoef je je combinatienr niey in te vullen!
Oo ik bedenk me nu dat als je je relatienr heb dat je dan geencombie hoeft te hebben maar stuur anders de knhs ff een mailtje en misschien krijg je nog iptijd een mailtje teruf! En anders heb je misschien iets aan mijn verhaal;)
josje12345 schreef:ik heb het wel opgebouwd maar ik doe het wel met een shet...ff n vraagje
Hoe hebben degene die al een keer zijn geweest dat gedaan met hun pony?!
Mijn pony loopt namelijk ongeveer een uur/ driekwartier per keer als ik ga rijden.
En op Instructiekamp rij je ongeveer 2 uur toch?!
Zijn jullie gewoon er zo heen gegaan of echt opgebouwd daarvoor?!
Mette1998 schreef:Dilay_Romy schreef:Emmm hoe bedoel je want je zegt dat he lid bent van een rijvereniging maar dat je al wel een relatienr hebt mar geeb combinatienr
Bedoel je dat je zo'n fnrs startkaart hebt waar je knhs mee rijd wn dat je elke pony kan pakken die je wilt? Mar dan wel voor kngs wedstrijden want als dat t geval is dan hoef je je combinatienr niey in te vullen!
Oo ik bedenk me nu dat als je je relatienr heb dat je dan geencombie hoeft te hebben maar stuur anders de knhs ff een mailtje en misschien krijg je nog iptijd een mailtje teruf! En anders heb je misschien iets aan mijn verhaal;)
Ik heb zeg maar vorig jaar een ledenpas van de knhs gekregen, en ik was individueel lid van de KNHS zodat ik mee kon doen aan impuls wedstrijden.. Maar op dat pasje stond dus wel een persoonsnummer, dat is dus het relatienummer toch? Maar ik heb geen combi nummer omdat ik geen startkaart heb. Hoef ik dan het combinatie nummer niet in te vullen bij de inschrijving?