Graag pb als je ze voor me mee wil nemen, de verzendkosten zijn uiteraard voor mij!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JuudKaas schreef:Kom ook net terug
Heb een grijze anky met borduursel gekocht, een blauw halstertouw, een hooizak, een manenkam, een hoofdstel voor mijn tinker, een regendeken die zwarte met beige, een longeersingel, bijzetten, antiklitspray, voer voor nerveuse paarden, teer, poetstas en vast nog wel wat wat ik vergeet xd
Was wel lekker rustig haha. Heb een van jullie niet gespot haha
Lous schreef:Snap eigenlijk niet waarom ik nog ga, vond het erg tegenvallen weer,maar had toch antiklit nodig.
Van de polo's hadden ze geen leuke meer in maat S. Ja eentje, maar wilde er natuurlijk drie. Westernhoofdstellen hingen er meer dan vorige keer, ook bruine, maar had alleen een bitje en teugels nodig. Losse teugels hadden ze niet ( rijd western) en geen geschikte bitjes alleen shankjes, geen D-snaffles.
De HV polo tas waar ik mee bij de kassa stond was niet in de aanbieding terwijl hij er wel tussen lag. Nou ja haal ik gewoon die van de nieuwste collectie die ik op het oog had, net zo duur als die ik daar in mijn handen had.
Wel meegenomen:
Anti klit
HV polo strandlaken
Vliegenmasker
Paardensnoepjes
Anky pad offwhite ( voor andere bokker)
just_kiki schreef:MartineC1711 schreef:Wie gaat er morgen? Ik heb springschoenen meegenomen maar wil toch liever een maat groter..![]()
Graag pb als je ze voor me mee wil nemen, de verzendkosten zijn uiteraard voor mij!!
De kosten van de springschoenen niet dan?
Applelover schreef:JuudKaas schreef:Kom ook net terug
Heb een grijze anky met borduursel gekocht, een blauw halstertouw, een hooizak, een manenkam, een hoofdstel voor mijn tinker, een regendeken die zwarte met beige, een longeersingel, bijzetten, antiklitspray, voer voor nerveuse paarden, teer, poetstas en vast nog wel wat wat ik vergeet xd
Was wel lekker rustig haha. Heb een van jullie niet gespot haha
Zoooo dat zijn nog eens inkopen!