Joolien schreef:Bertie, ik heb je van veraf gezien in het hokje hoor! Mooie hoed had je op
Morgen zelfde hoed, met ander lint want ander jasje.
Lig op hotelbed nog aan die hoed te naaien ..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
klumpertje schreef:Nou... Ik ben eigenlijk wel blij na vandaag want ik heb daar winst gereden en dat is dan ook wel zwaar terecht geweest, anders had ik het in die 2e proef echt niet gekregen.
Het enige wat ik vreemd vond waren de 2en voor mijn travers waar bij stond dat het niet getoond was, heb hard staan nadenken maar heb het toch echt gereden!
Inderdaad wel interessant voor jou Bertie, moet je nog weten wie het is?

. Bij de 2e jury had ik 166 (staat verkeerd bij de uitslagen, maar niet dat het veel uitmaakt
), niet geheel begrijpelijk. En sommige onderdelen zijn wel erg zwaar afgestraft. En er komt geen 7 voor op mijn coupon, zelfs niet in de onderste onderdelen
. Naja, als zij maar plezier heeft gehad in haar hokje

bertie schreef:Dniekje schreef:Ben benieuwd trouwens wie de jury was daar!
Oh, dat was de tweede proef van de M2.
Ik jureerde de eerste proef.
Ik zie wel een aantal namen waar ik ook m'n bedenkingen bij had.
Bijvoorbeeld een paard dat niet wist waar hij aan toe was en steeds drukker werd.
Die zag ik inderdaad uit m'n ooghoek in de andere ring ontploffen.
Ik vond echt niet alle combinaties M2 waardig. Jammer dat ze dan op de een of andere manier toch zo ver komen..
Ik had geloof ik ook een verliespunt in de ring. Ruiter niet blij waarschijnlijk. Maar jurylid ook niet. En paard al helemaal niet!
Het lijkt me razend interessant eens met dat jurylid te praten.
! Jammer dat ik dit jaar niet mee doe in Almelo. Anders was ik ook eens bij je langs gekomen!
het noorden ligt alleen een beetje uit de buurt.. misschien volgend jaar Almelo dan maar! (mocht je daar ook weer jureren haha!)

Spannend!!!
)