Zeilen: Bouwmeester vandaag 3de en vierde geworden en staat nu derde in het klassement EN Postma kan ook voor brons gaan Baanwielrennen: Kanis naar herkansing
Dorian Rijsselberghe @dorsports Ohh boy!!! Browny and pancakes!!! Very good for a day off
Marcel Maijer @MarcelMaijer Vierde op de Spelen is ook mooi, zegt Rick van der Ven. In de mixed zone net zo nuchter als met pijl en boog...
ah, dus ze vertelden ook over Adelinde? Leuk dat je het zo toch nog kon volgen.,
Ik vind het bij radio1 zo fijn dat ze continue schakelen naar de live-momenten, zodat je steeds van alles op de hoogte bent en het direct meekijgt. In plaats van een half uur banketstaaf over judo terwijl Patrick zijn kur aan het rijden is, zoals ze steeds op Ned 1 op tv doen...
zo, ben weer bijgelezen na een dagje werken. Nu alleen nog even beetje huis schoonmaken (stofzuigen) en even rondje gaan hardlopen.....daarna kan ik me op de bank nestelen voor een finale zwemmen.... hoelaat mogen de 2 nederlandse dames eigenlijk zwemmen?