Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
willie10 schreef:jeej 2 horse event kaartjes voor 7 euro via vakantieveilingen yesss!
willie10 schreef:jeej 2 horse event kaartjes voor 7 euro via vakantieveilingen yesss!
Citaat:3.4 Het is de Bezoeker verboden om zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de directie van het Academy
Horse Event, professionele foto-, video-, film-, geluids- en andere opnameapparatuur bij zich te hebben of
genoemde apparatuur zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de directie van het Academy Horse
Event te gebruiken.
ceasario schreef:Super !!
Ik heb dit gelezen..mag nu ieder zijn camera thuis laten of wat is "professioneel"??Citaat:3.4 Het is de Bezoeker verboden om zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de directie van het Academy
Horse Event, professionele foto-, video-, film-, geluids- en andere opnameapparatuur bij zich te hebben of
genoemde apparatuur zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de directie van het Academy Horse
Event te gebruiken.
MyLittleLove schreef:Anoli schreef:Ga je je foto's verkopen dan aan een website of een paardenblad of een tijdschrift of een krant??
Anders zou ik het niet melden hoor...
Nee maar wil ze graag op mijn eigen fotografiesite zetten. Telt dat ook?