Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yvie_Juudje schreef:Yesorno schreef:Blijft wel erg jammer dat de Mac rider voor morgenavond in Houten is afgelast..
Alle wedstrijden en Mac rider selecties gaan verder door.
Beetje kinderachtig zelfs...
superlise schreef:Nou ik heb vandaag mee gereden in Ouderkerk in het L. Moet zeggen dat ik er heel enthousiast heen ging, ondanks de wat negatieve reacties hier in dit topic. Maar het viel me toch een beetje tegen vooral door de manier van hoe er ''tips'' gegeven werden. Zo kreeg een meisje te horen dat haar paard veel te slecht aan het been was en dat zeker niet door de spanning kwam en dat dat echt slecht was, en dan wel 3x achter elkaar terwijl de combi opzich netjes reden, geen sloom gedoe oid.
Ik kreeg te horen dat ik opzich handig was met mijn correcties maar dat ik alles veel te ongeconctroleerd deed, dat ik veel te hard been gaf en veel te grof in mijn hand was met terug rijden en dat mijn paard veel gevoeliger is dan is dacht en dat ik écht niet kon doseren. Maargoed prima als zij dat vinden maar dan? Ik moest hem los-vast-los-vast van voren gaan rijden, op de voorhand en dan rennerig in tempo.
Nee ik vond het toch weinig soeps, en mijn rijden en manier van les dat ik krijg kwam sowieso niet overeen met wat zij (van mij) wilde zien dus ach ik had er direct vrede mee dat ik eruit lag
Succes voor diegene die nog moeten, maar ik heb nu écht geen idee wat ze willen zien dus ik kan helaas geen tip me geven haha.
anais96 schreef:superlise schreef:Ja dat bedoelt Yvie_juudje volgens mij ook, dat het kinderachtig is van groenraven. Vind het ook een beetje behoorlijk kinderachtig, meldt je dan al niet aan als accommodatie voor zoiets..
Een stal kan van te voren toch ook niet weten dat er Rhino uit gaat breken?
Roxxiejj schreef:Ah, ik ben dus niet de enige! Ik snapte uiteindelijk ook niet waar nou op werd gelet. Interactie paard ruiter? Hmm, nee. Meer rijkunsten, eigenlijk bijna te goed zijn voor de klasse waarin je je opgeeft (wij kregen een demonstratie van wissels om de pas in het Z) en de dikste en duurste combi's gingen door leek het..
Roxxiejj schreef:superlise schreef:Nou ik heb vandaag mee gereden in Ouderkerk in het L. Moet zeggen dat ik er heel enthousiast heen ging, ondanks de wat negatieve reacties hier in dit topic. Maar het viel me toch een beetje tegen vooral door de manier van hoe er ''tips'' gegeven werden. Zo kreeg een meisje te horen dat haar paard veel te slecht aan het been was en dat zeker niet door de spanning kwam en dat dat echt slecht was, en dan wel 3x achter elkaar terwijl de combi opzich netjes reden, geen sloom gedoe oid.
Ik kreeg te horen dat ik opzich handig was met mijn correcties maar dat ik alles veel te ongeconctroleerd deed, dat ik veel te hard been gaf en veel te grof in mijn hand was met terug rijden en dat mijn paard veel gevoeliger is dan is dacht en dat ik écht niet kon doseren. Maargoed prima als zij dat vinden maar dan? Ik moest hem los-vast-los-vast van voren gaan rijden, op de voorhand en dan rennerig in tempo.
Nee ik vond het toch weinig soeps, en mijn rijden en manier van les dat ik krijg kwam sowieso niet overeen met wat zij (van mij) wilde zien dus ach ik had er direct vrede mee dat ik eruit lag
Succes voor diegene die nog moeten, maar ik heb nu écht geen idee wat ze willen zien dus ik kan helaas geen tip me geven haha.
Ah, ik ben dus niet de enige! Ik snapte uiteindelijk ook niet waar nou op werd gelet. Interactie paard ruiter? Hmm, nee. Meer rijkunsten, eigenlijk bijna te goed zijn voor de klasse waarin je je opgeeft (wij kregen een demonstratie van wissels om de pas in het Z) en de dikste en duurste combi's gingen door leek het..
Yvie_Juudje schreef:Roxxiejj schreef:Ah, ik ben dus niet de enige! Ik snapte uiteindelijk ook niet waar nou op werd gelet. Interactie paard ruiter? Hmm, nee. Meer rijkunsten, eigenlijk bijna te goed zijn voor de klasse waarin je je opgeeft (wij kregen een demonstratie van wissels om de pas in het Z) en de dikste en duurste combi's gingen door leek het..
superlise schreef:Ja dat was gister ook in het L, ik rij zelf nog B, in training L1 ongeveer en merkte echt dat 40% op dik M1/M2 niveau zat, met losrijden werden er ook veel schouderbinnenwaarts/travers/contra's gereden. De 2 die door gingen daarvan heb ik er 1 gezien, dat was ook eentje met een máchtig paard, mooie spullies en de africhting lag vér boven het L. Maargoed dat vind ik dan nog niet zo'n ramp dat ze die dan kiezen, maar ik was toch wel overdonderd van de negatieve manier van de instructeur. Ik bedoel prima dat je vind dat ik ongedoseerd rij, maar om dat nou 4x achter elkaar in 3 minuten te zeggen en géén tip te geven hoe ik het zou moeten trainen dan denk ik ook van ''wat wil je nou?''.
Zo stond er op mijn protocol loeigroot ''LET OP JE HANDEN!!!'' heel leuk maarja wat doe ik fout dan?