Weet je zeker dat dit hetzelfde paard is, jeetje wat ziet ie er top uit zeg. Heb niet zo veel op je topic geschreven, maar wel steeds gevolgt en echt petje af hoor.
Krijg gewoon de tranen in mijn ogen als ik de eerste foto van zijn koppie zie hoe zorgelijk hij kijkt, beestje heeft heel wat afgezien volgens mij en nu.....het lijkt wel een hengst,wat is hij prachtig en heeft weer volop zin in het leven!!
WOW, hoe hij toen uit zag en nu. Je hebt een super goede daad vericht! Echt schitterend om te zien. En helemaal dat hij nu weer in goede handen is! Heel veel plezier en geluk met hem
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 27-04-12 23:37
Wat ziet je mannetje er nu super goed uit. Echt geweldig. Hij straalt echt. is ook een stuk zelfverzekerder geworden. Zijn ego is gegroeid Fijn dat de band tussen jullie nu ook zo geweldig gegroeid is. het kan alleen maar beter worden.
Wat 3 maande TLC niet allemaal kan doen he! Nu kan je dat met die vergelijkins foto's wel echt heel goed zien zeg. Gelukkig voor Haiko is alles nu weer als van ouds!
Wauw wat een verschil zegg... Ik moet zeggen ben ondertussen wel echt fan van Haiko geworden Wie had gedacht toen je hem weer kreeg dat hij er weer zo uit zou kunnen gaan zien? Echt top!