M'n regenponcho's en regenlaarsjes voor morgen staan klaar!
NathalietjeB
Geplaatst: 08-09-11 23:38
nou ik moet ff hopen op dat ik me pa ze auto mee mag nemen...want die staat nu bij de keuring dus vingers crossed anders moet ik met me eigen veel zuipende otoo...
ik moet nog halen...uhhhhmm broodjes....uhmmm....drinken(al denk ik gewoon dat ik gewoon een liter fles vul met limo)...snaai voor onderweg.... zo,n gek regenpak ding die je kan weggooien als je hem gebruikt heb... moet nog ff me kaarten uitprinten hahaha en.... weet nog steeds niet welke schoenen ik nou aan moet doen... ik denk dat ik gewoon me afgetrapte nikies meeneem(want die lopen t lekkerst) een paar warm weer schoene en maar gewoon me rijlaarzen ofzo...en dan gewoon een paar droge sokken mochten me sokken zijknat worden..
en voor me kind neem ik eten mee fles luiers uhm.... droge kleertjes extra...uhm.... camera...niet vergeten om de batterij daarvan morgen op te laden en me kaartje erin te doen anders krijg ik weer taferelen (hoe schrijf je dat ook alweer??) dat ik druk aan t schieten ben en dan uur later er pas achter kom dat er geen kaartje in zit... ...
uhm cash voor stufjes en niet vergeten om me verstand mee t nemen..
Ook even een berichtje vanaf hier, ben nog wakker dr lopen hier eekhoorns over het dak
We zitten in een bungalow ergens in de middle of nowhere heb ik het gevoel! Was ook een donkere rit hierheen.
Hebben net de laatste dingen doorgesproken voor de demo en muziek gekozen voor morgen. Knolletjes staan al op het terrein en staan naast de paardjes van Pignon we voelen ons vereerd haha!