Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. 

Letsdunit schreef:Mijn aanwinsten hebben nog een lange weg te gaan. Ik weet dat de verkoper hier ook op bokt zit, wellicht wil die me via PB eens uitleggen waarom zover heeft moeten komen.
Dit is Hummel, hij stond aan zijn moeder vast gebonden op de markt. Zijn vacht was nogal dik dus veel mensen hebben niet gezien dat hij er zo slecht aan toe was. Hij is 5 maanden en broodmager weegt hoogstens 20kg.
Omdat ik korsten voelde en luizen tegen kwam toch maar de stukken geschoren om de plekken beter te behandelen. Zijn heupbotjes en ruggegraat steken eruit.
En dit is Astrid een Jaarling merrietje. Haar ruggegraat steekt ook uit, ze heeft korsten over haar lichaam en had een soort zweer op haar oog.
Nadat ze gewassen was zag ze er al wat beter uit, na een paar dagen zalf in het oogje doen is de zweer ook weg getrokken.
Letsdunit schreef:Ik vermoed dat veel paarden geen wormenkuren meer krijgen nu het wat lastiger wordt wormenkuren te kopen iets anders kan ik even niet bedenken. Ik zal nog even laten zien hoe hij zijn achterbenen neerzet, even op de foto klikken en het fimpje start.
http://s276.photobucket.com/albums/kk26 ... -00044.mp4
anneliesdj schreef:Met zo'n beenstand heb je wel dikke kans dat ie ook last heeft van zijn knietjes.
Ik hoop voor je dat het beter wordt als hij wat aansterkt maar ik heb mijn twijfels.
Ik vraag me toch altijd af waarom mensen een geval als dit toch meenemen naar huis.
dadabo schreef:Jammer dat je uit moet leggen waarom je deze pony hebt meegenomen.
Sommige mensen begrijpen niet dat wanneer je veel liefde aan zo'n pony geeft dat dan ook zeker terug krijgt.
Vriendschap sluiten is ook afscheid nemen, ik weet zeker dat jij indien het nodig is de juiste keuze zal maken in het belang van je pony.
Super wat je doet!