Ik hoop op een leuke winterdeken van 400 grams of meer voor een leuke prijs. Dat kan ze straks wel gebruiken nu ze deze winter voor het eerst in een buitenstal staat. Verder ga ik natuurlijk weer kijken of ze een leuk setje hebben, je kan er nooit genoeg hebben.
Ik heb eigenlijk helemaal niks nodig maar kom altijd met veel thuis. Nieuwe rijbroek kan ik wel gebruiken en misschien de thermolaarzen, is daar ook een beetje mee te rijden?
Met die van global voor 19,95 niet. Heb nooit zoveel problemen met dat de schoen vast zit in de beugels,maar ze zakken gigantisch af tijdens het rijden. Gebruik ze als stallaars.
Sharkj
Geplaatst: 18-09-11 17:33
Ik had vorig jaar thermolaarzen meegenomen , ze hadden goedkopere (rond de 30 geloof ik) en dan de wat duurdere (rond de 50) had de wat duurdere meegenomen , opzich kon ik er wel lekker mee rijden.
Ludique96
Geplaatst: 18-09-11 17:34
Capriootje schreef:
Ik heb eigenlijk helemaal niks nodig maar kom altijd met veel thuis. Nieuwe rijbroek kan ik wel gebruiken en misschien de thermolaarzen, is daar ook een beetje mee te rijden?
Yeey, zijn de data alweer bekend! Dacht dat het nog veel langer zou duren! Laten we hopen dat ik de 19e geen, of een heel onbelangrijk hoorcollege heb. Kan ik lekker shoppen haha. Ik wacht wel eerst de aanbiedingen af, als er niets bijzonders tussenzit dan ga ik niet. Zweepjes heb ik inmiddels genoeg en ANKY dekjes ook..
Ik had vorige keer een Pikeur wedstrijdblouse gescoord voor 5 euro die helemaal niet bij de aanbieding hoorde Daar had ik eigenlijk gewoon E65.00 voor moeten betalen Vind dat altijd zo leuk, net als diegene die zo'n giga-duur hoofdstel voor E30,00 had omdat hij er per ongeluk tussen was gekomen!
Sharkj
Geplaatst: 18-09-11 18:07
die 5euro acties zijn erg leuk! Heb er vorig jaar ook aardig wat weggesleept. Een BR zomer rijjasje , Happy Valley dikke winterjas (was ook aardig nodig) en een Pikeur Bodywarmer.