Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Ik pas rustig in het openbaar hoor. Niemand die er iets af kan kijken en je hebt toch ondergoed aan?
Verder koop ik als ik ga (en dat bepaal ik pas volgende week) gewoon een kaart aan de kassa. Kon 2 jaar geleden ook.
Hier geen milieusticker, dus ik parkeer mooi op de grote parkeerplaats en pak de bus. Moet je nu wel of niet betalen voor de P10?
Hoe kom je hier nu het beste. Er staat Lilienstrasse?
De routeplanner wil me over de B224 hebben, mag je daar nog wel komen zonder miliesticker?
Unseen schreef:Worden er voornamelijk dressuur-spring-western gerelateerde artikelen verkocht, of ook artikelen die iets verder van de 'normale' rijstijlen af liggen?
Wil eigenlijk wel heel graag een kijkje nemen, maar mijn interesses zijn nogal ver verwijderd van wat 'in' is in Europa.
Ik ben er nog nooit geweest dus heb ook echt geen idee wat ik kan verwachten!
germie schreef:Kaartje is leuk, maar ik moet zien dat ik dan niet op de B224 kom, want daarvoor moet je geloof ik zo'n sticker hebben. En die heb ik niet. Je kunt met wat handig rijden wel op de P10 komen zonder sticker, maar je moet dan even afwijken van wat je 'domdom' aangeeft. Als ik het zo zie, dan moet ik op de kruising met de A42 even een stukkie naar rechts, volgende afslag nemen en dan door Essen tuffen naar de P10. Dan rij je net langs de 'Umweltzone'.
Via de A52 is voor de noorderlingen behoorlijk om, ik schat zo'n 20-25 km enkele reis. Ben nu aan het dubben wat het meest efficient is, door de stad, of via de A52. Efficient qua tijd natuurlijk.
Varekaj schreef:@IkbenEllen: ik ga gewoon met de GPS, maar dan zit er dus wel kans in dat die me door zo'n zone gaat sturen. Ben geen held in kaartjes lezen en al helemaal niet in het buitenland, dat beloofd