En toen kwam Carry niet.. FOTO'S pag.6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_Star

Re: En toen kwam Carry niet.. FOTO'S pag.6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 20:41

Inderdaad een heel fijn bericht! Vooral fijn om te lezen dat ze zelf aangeeft dat ze kan draven en zelfs kan bokken. Ben ook erg benieuwd wat de da's gaan zeggen van deze vooruitgang. Super dat je zo hebt doorgezet!

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 11:40

Oh wat super om te lezen zeg!
Carry is een echte doorzetter, en jij zeker ook!!

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 14:11

Ik zou ook zo graag nog eens een keer op haar rug zitten. De dag van het ongeluk, zou ik haar ook gaan rijden, maar dat mocht dus niet zo zijn toen.

De kans is er dat ze met de tijd misschien een ontspannen ritje mee zou kunnen. Het zou wel heel wenselijk zijn als ze haar hoef nog wat makkelijker kan afwikkelen. Ik ben al heel blij dat ze straks waarschijnlijk lekker met de andere paarden mee kan komen.

Vorig jaar heb ik Carry voor het eerst voor de wagen gehad. Oh wat deed die merrie het goed en wat vond ze het leuk! Ik heb stille hoop dat ze dat straks nog kan. Eigenlijk denk ik ook dat ze beter voor de wagen zou kunnen dan onder het zadel.

Carry was altijd al speciaal voor mij, maar dat is nu alleen nog maar sterker geworden.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 14:42

Vaak is het wel zo, dat paarden met zulke blessure´s beter voor de wagen kunnen, dan onder het zadel. Ik geloof dat wat jullie hebben nog sterker is geworden! Jullie hebben zo gevochten samen!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 15:07

Super dat het zo goed met haar gaat!
Ik blijf het volgen, ben erg benieuwd of er nog een recreatie of aangespannen 'carrière' voor Carry in zit. :)

_Bloem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 17:06

Ik lees al een tijdje stil mee. En vind het heel erg knap hoe jullie het allemaal aanpakken! Dat geeft ook wel een teken hoe jullie band is! Ik duim voor jullie dat het alleen nog maar beter gaat worden :).

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 23:57

Hee wat leuk om weer een update te zien. En wat supergaaf dat je nu heel voorzichtig vooruit kan gaan kijken. Ik wacht op de dag dat je verteld dat ze weer voor de kar is geweest ofzo :P Maar tot die tijd zijn wij al happy met alle nieuwtjes die we krijgen, al die kleine stapjes in de goede richting. Echt supergaaf hoor!

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 10:53

oh_oh schreef:
Ik zou ook zo graag nog eens een keer op haar rug zitten. De dag van het ongeluk, zou ik haar ook gaan rijden, maar dat mocht dus niet zo zijn toen.

De kans is er dat ze met de tijd misschien een ontspannen ritje mee zou kunnen. Het zou wel heel wenselijk zijn als ze haar hoef nog wat makkelijker kan afwikkelen. Ik ben al heel blij dat ze straks waarschijnlijk lekker met de andere paarden mee kan komen.

Vorig jaar heb ik Carry voor het eerst voor de wagen gehad. Oh wat deed die merrie het goed en wat vond ze het leuk! Ik heb stille hoop dat ze dat straks nog kan. Eigenlijk denk ik ook dat ze beter voor de wagen zou kunnen dan onder het zadel.

Carry was altijd al speciaal voor mij, maar dat is nu alleen nog maar sterker geworden.

De sneeuw is weg, en als het weer een beetje meezit kun je lekker gaan wandelen met haar, iedere dag een stukje en dat langzaam gaan uitbouwen.
Het word er anders niet soepeler op. Het bewegen stimuleerd de bloedsomloop, en dat bevorderd de genezing.

succes !!!!

21deees

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 22:11

Heej meis

lees net weer even je berichten.. Wat super dat ze weer lekker wil lopen en ook haar been weer beetje neerzet.. hoe gaat dat met die oefeningen van het optillen van het ene been..??
Had de DA je dit geadviseerd..?? Zo jah wel grappig omdat ik het er toen dr tijd ook over had hier:P..
nou veel suces verder en hope dat je droom stiekem nog uit komt..

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 02:09

Ik heb je hele topic doorgelezen en mensen kinderen, jij verdient echt al het respect van de wereld!! Je hebt echt hemel en aarde verschoven om deze merrie weer te laten herstellen en je hebt je niet uit het veld laten slaan!!!!
PETJE AF! En top dat ze zo goed hersteld!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-11 21:23

Carry gaat heel goed!

Vandaag weer gewandeld. De muziek ontbrak, ze deed uitgestrekte draf op plek, staart in de lucht! Pff wat een een energie heeft die merrie.

Haar draf is inmiddels net zo goed als haar stap. Niet dat ik haar zelf laat draven, maar Carry is heel moeilijk te overtuigen dat ze echt moet stappen.

Vandaag heeft ze bijna mijn lichtje uitgetrapt. Mevrouw kreeg het op de heupen bij het grazen en begon spontaan te bokken en in het wilde weg te slaan. Ik had de lijn te lang (sukkel). Daarna was mevrouw weer helemaal frisjes en kon ze me terug naar huis sleuren. Wie laat wie uit.

Haar peesschede is nog wel verdikt, maar het weefsel begint zachter te worden. Vandaag het laatste korstje er af gehaald. Deze was anders nog wel een jaar blijven zitten, was helemaal vastgekoekt met huidvet.

Ik zal binnenkort weer eens een filmpje maken van haar stap en misschien draf.

De DA en HS zal ik er binnenkort even naar laten kijken, wellicht kunnen we nog meer doen om het herstel te bevorderen.

Naomi_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 22:44

Gekke Carry! Ondanks dat het niet zo mooi was geweest als ze echt jou lampje had uitgetrapt moet het heerlijk zijn om haar zo vrolijk te zien na wat er allemaal gebeurd is..

Daisy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 15:44

Lekker joh dat ze er weer helemaal zin in heeft! Voor Carry ook niet niks om de hele tijd maar stil te staan en zich rustig te houden.

_Tess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 15:45

Oo ik heb het topic gevolgt!
fijn dat het beter gaat!

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 10:08

Super!! :D

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 14:01

Ze moet je wel even heel houden natuurlijk heh! Gekke merrie. Fijn dat ze vrolijk is, hoor...ben benieuwd wat hs en da zullen zeggen. Hoe is het met je andere zorgenkindje eigenlijk?

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-11 22:18

Met Naomi ben ik dit weekend weer 2 keer het bos in geweest!! Het gaat super!

Niks geen kreupeligheid over gehouden. Wel wat schrikkig op geluidjes tijdens het rijden, maar dat kan ook komen door stalrust en spanning van het weer buiten rijden.

Ik wandel overigens bijna dagelijks met beide dames aan de hand.

Kiichi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:19

Goed zo ! lekker dat het met je beide paardjes weer zo goed gaat :D

Nienkee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:20

Wat goed zeg! :D
Mooi dat het weer beter gaat :D

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:21

Oh wat fijn om te horen van Naomi! Wat zal je weer (half) gelukkig zijn!! Met Carry nog even geduld hebben denk ik :P

Mir_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 15:51

Wauw, ik ben zo blij voor je Sas! Heerlijk dat je beide paardjes zo goed vooruit gaan, geniet maar lekker van ze :D . En af en toe foto's plaatsen is niet erg hoor <3 .

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 19:52

Jeetje, heftig zeg! Nu maar hopen dat het allemaal zo op z'n rolletjes loopt zeg.
Sterkte ermee!

xbearx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 17:25

Wat goed dat het met Carry weer beter gaat!
1 vraagje: Hoe lang moet je dan nog met dat spul smeren of ben je daar al mee gestopt?

En verder heel veel respect voor jou dat je je zieke paardjes zo goed verzorgt!

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 21:52

xbearx schreef:
1 vraagje: Hoe lang moet je dan nog met dat spul smeren of ben je daar al mee gestopt?

Ik ben al een tijdje gestopt met smeren. Ik denk dat ik dat 2 en halve week heb gedaan.

Bedankt voor de lieve berichtjes!!

15 feb komt de DA om te polsen hoe het gaat. Ik hoop op adviezen en tips, waardoor haar herstel wordt bevorderd!!

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:10

Meid echt super wat jij allemaal voor Carry hebt gedaan en doet !!! . Helaas kon ik voor Rambo niks meer doen maar als ik naar Carry kijk zie ik echt Rambo erin hij had zoveel van Carry weg !.

Geniet lekker van je meissie , hoop dat je dat nog heel lang kan doen en nogmaals echt respect voor jou !!!