Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sannepakito schreef:Heeft iemand ook de PRACHTIGE andalusier PRE gezien gisteren?
Ik heb er ongeveer de hele dag bij gestaan. Helemaal verliefd was ik. Arme dier. Net gecastreerd en een flinke ontsteking tussen zn benen. vreselijk zielig, maar WAT EEN PAARD!
Iemand foto's van hem gemaakt? Ik moet de hele dag maar aan dat paard denken... Had m zooo graag willen hebben, maar ja $$$...
sannepakito schreef:3000... maar ik hoorde een handelaar met m praten. Hij kon m voor 1500 krijgen... Hij was idd heeel schraal. Echt zielig. Maar goed, 6 jaar, net gecastreerd.. En prachtig onder t zadel. Heb n filmpje gezien..
Ben helemaal verliefd op dat paard zeg...
Geen paarden gekocht, maar zag wel een heel leuk bruintje staan. Geen idee hoe oud hij/zij was, maar ze had een blauw zweetdeken op. We wilden naar afstamming vragen, maar paard werd net meegenomen. Iemand toevallig idee wat voor afstamming het was? Ze/hij had 4 witte hoge benen en een blesje. Stond bij de vijver in de buurt, maar dan bijna aan het einde van het veldje, richting de trailers.
Utixo schreef:M'n vader is met een witte shet thuisgekomen, met een rechtafgeknipte voorpluk. Geen idee hoe oud dat ding moet zijn, volgens mij had hij het over een jaar of 8. Beetje een wormenbuik en ontzettend vies.
Verder vast een lieve pony
jesterlover schreef:De foto's van vandaag van mvr. Maanoog komen eraan! Ze heeft me al een flinke trap gegeven met een voorbeen in m'n buik, dus dit word nog wat met mevrouwtje...![]()
Ze eet redelijk, en haar mest lijkt ook goed. Morgen gaat er een zakje mest uit voor onderzoek bij de DA.
Kun je alle soorten worm besmetting uit vissen.
Hooi eet ze erg graag, slobber en andere kleine portie's iets minder. Ze zit snel vol, maar dat is logisch. Kleine beetjes, over de dag verdeeld..
Foto's met een klein kwartiertje..