Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jua schreef:Wat een verhaal zeg, je hebt je handen er vol aan! Hoe ga je het doen wanneer er daadwerkelijk een veulen komt? Want het lijkt me dat mams nog niet voldoende reserve heeft opgebouwd om een kleine te voeden?
Ik las ergens dat iemand dacht aan de rug te zien dat dit paard geen 12 kan zijn? Nou, wanneer er inderdaad reining met haar is gedaan en men is voor ze twee was al gaan rijden en Dan niet rustig aan gedaan heeft maar direct het volle pond genomen heeft. Dan kan een rug er wel zo uitzien bij twaalf helaas.
Hier in Texas heb ik het regelmatig gezien. Heel veel succes met deze lieverd!
Jua schreef:Hahaha, "even" zeg je.... Heb al flink proberen in te lezen, maar ben geloof ik hier en daar een bladzijde "vergeten"
Des al niet te min... Succes! Heb zelf een gered paardje rondlopen, zij was 1 toen we haar kochten. En dat was al een hoop werk.
Laatstaan deze dame en een veulen. Ongehoord... Een veel te mager paard van 20 nog een veulen laten krijgen... Ik word daar stil van, doet pijn in het hart...
Jua schreef:Nou, ik heb me een breukje gezocht, maar 38 pagina's is een beetje veel om iets te kunnen vinden geloof ik. Dus nee, nog niet gezien hoe madammeke er nu uitziet! Heb je een linkje voor me?