Zo'n onwijs gave foto kunnen maken van Maikel van der Vleuten die in de BMC grote prijs van zondag boven 10a naast z'n paard zat tijdens de sprong,, en dan gewoon blijft zitten!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mar_Nimbus schreef:voor mij ook de 1e keer JA
vond alleen het strodorp niet zo leuk
erg veel hele dure dingen
als ik het vergelijk met indoor brabant, dan vind ik die leuker
ook ruimer opgezet
maar ik ga volgend jaar zeker weer naar JA
Ik heb een beetje gekeken, maar ik was dus echt niet van plan iets te kopen, het leek juist allemaal duurder dan bijvoorbeeld in de 'normale' paardenwinkels.

Esperanza schreef:Onze rijverenigingen doen dat al jaren. De Wieringermeerruiters doen de toegangscontrole looppaden en de tribunes. Onze vereniginge, de Noorderkoggenruiters doen de parcoursbouw en de stallenwacht. De vereningen krijgen daar wat geldo voor, dus wij doen dat dan weer voor de vereinging, en omdat het leuk is natuurlijk. Maar ik neem er zelfs vrij voor.

Esperanza schreef:Onze rijverenigingen doen dat al jaren. De Wieringermeerruiters doen de toegangscontrole looppaden en de tribunes. Onze vereniginge, de Noorderkoggenruiters doen de parcoursbouw en de stallenwacht. De vereningen krijgen daar wat geldo voor, dus wij doen dat dan weer voor de vereinging, en omdat het leuk is natuurlijk. Maar ik neem er zelfs vrij voor.
Naomi_unique schreef:Mar_Nimbus schreef:voor mij ook de 1e keer JA
vond alleen het strodorp niet zo leuk
erg veel hele dure dingen
als ik het vergelijk met indoor brabant, dan vind ik die leuker
ook ruimer opgezet
maar ik ga volgend jaar zeker weer naar JA
Vond ik ook! Het was allemaal zo duur!Ik heb een beetje gekeken, maar ik was dus echt niet van plan iets te kopen, het leek juist allemaal duurder dan bijvoorbeeld in de 'normale' paardenwinkels.
Wel ga ik ook volgend jaar weer, het was gewoon zo stoer!
Voor de mensen die werkten op JA, hoe kwamen jullie aan het baantje? Het lijkt mij echt heel stoer om medewerker te zijn tijdens zo'n groot event. Bijvoorbeeld in het parcour staan, of op de tribunes voor de kaartjes.