Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dynamiek schreef:jackgirl schreef:http://link.marktplaats.nl/285097429
is dit niet 1 van die 2 met die karretjes ?
Lijkt er wel verrekt veel op.
Zal ik je eens wat vertellen dit dier had een stalgenoot van mij gekocht 1,5 maand geleden, het dier bleek na 2 dagen droes te hebben en was erg ziek! Stalgenoot heeft het dier dan ook na 5 dagen terug gestuurd naar die handelaar. Oja en de hoefsmid constanteerde dat die shet aan 3 benen bevangen was.!!!
dynamiek schreef:Citaat:die had ik ook op marktplaats zien staan en met die man gemailt want me zoontje vondt die geweldig maar ben er tocf niet naar gaan kijken omdat ik het nog te veulenig vondt op de foto en dan al voor een karretje
Wees blij dat je het niet gedaan hebt!!
mvdbuw schreef:Ik heb gisteren ook een veulen op de markt gekocht; een bonte merrie van januari. Heel braaf beestje.
Vond dat de paarden en pony's er in het algemeen redelijk tot goed bijstonden. Dat de mogelijkheid er was om water te halen was natuurlijk ook super. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen die er minder goed uit zien maar die waren op 1 hand te tellen.
booster schreef:Marigold schreef:als ik die foto zo bekijk van die advertentie is die pony echt veel te jong, ik zou zeggen, anderhalf of net 2 jaar ofzo!
inderdaad dat vondt ik dus ook te veulerig nog en dan al voor een karretje als het nu een mooi volgroeit dier was geweest oke maar dit vondt ik nog te veulerig
booster schreef:Marigold schreef:als ik die foto zo bekijk van die advertentie is die pony echt veel te jong, ik zou zeggen, anderhalf of net 2 jaar ofzo!
inderdaad dat vondt ik dus ook te veulerig nog en dan al voor een karretje als het nu een mooi volgroeit dier was geweest oke maar dit vondt ik nog te veulerig
Ninx schreef:Hoe kan zijn dat zoveel mensen zo blind lijken te zijn voor die ellende en zo'n dag als een leuk uitstapje zien?
Ik ga dan echt jankend en kokend van woede naar huis, ik kom er dus ook niet... klaar uit.
Dit is een paardenforum, waar mensen van paarden zeggen te houden... maar liefde neemt soms groteske vormen aan in dat geval.
weetergeen schreef:Ninx schreef:Hoe kan zijn dat zoveel mensen zo blind lijken te zijn voor die ellende en zo'n dag als een leuk uitstapje zien?
Ik ga dan echt jankend en kokend van woede naar huis, ik kom er dus ook niet... klaar uit.
Dit is een paardenforum, waar mensen van paarden zeggen te houden... maar liefde neemt soms groteske vormen aan in dat geval.
Helemaal mee eens. Het ergste is dat deze mensen deze dierenmishandeling in stand houden. Geen bezoekers/kopers = geen markt