Equitana 2009

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Coberlina

Re: Equitana 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:53

Juventus: ik kon niet verstaan wat die vent stond te schreeuwen :+ Anders had ik wel een trollytje gewild zodat ik mijn zakken niet zo hoefde mee te slepen.
Waar ergens stond dat op de site dan, van die sticker?

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:54

Ik ben echt op zoek naar rijlaarzen zijn er daar nog goede en niet al te dure?
Ik ga aanstaande woensdag erheen (samen met me vriend!), heb er super veel zin in. :D

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:56

Heeft iemand een routebeschrijvinkje of straatnaam van P10 voor mij?
Laatst bijgewerkt door Kelly_ann op 16-03-09 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Chntl_Zrro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:57

wij zijn ook met de meiden van stal geweest. en ook wij hadden zo'n sticker gekocht, als je die in het centrum niet hebt krijg je een boete. per april word het volgens mij voor overal verplicht.

dit was het eerste jaar dat ik ben geweest en gaaaaaaaaaf := alleen mijn voetjes waren op zo ook mijn ogen :P ik wist niet waar ik moest kijken.
ik heb wel een mooie goudkleurige frontriem gekocht. echt niet duur daar. voor de mensen die nog moeten! heeeel veeel plezier :D

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:58

Kelly_ann schreef:
Heeft iemand een routebeschrijvinkje of straatnaam van P10 voor mij?

Lilienthalstrasse (als je dat invoert kom je precies van de snelweg daar uit) ideaal,...

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:59

Wij zijn alleszins niet gecontroleerd geweest? Wij zijn politie voorbij gereden, hebben niks gezegd...
Ik vind trouwens ook helemaal niks van op de site.

Kelly_ann: die naam (lilienthalsstrasse of zoiets) staat op website van equitana

Simoon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:00

Ik ben ook net weer thuis van Equitana, vond het onwijs tof!
Heb een nieuw shirt, Bodywarmer en vest!

ook nog een kei leuke jas gepast , alleen jammer dat je geld wel is op is! Dus daar heb ik kaartje van gekregen en kan ik nu zo bestellen bij ruitershop in de buurt! :j

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:01

Foryourneeds schreef:
Juventus: ik kon niet verstaan wat die vent stond te schreeuwen :+ Anders had ik wel een trollytje gewild zodat ik mijn zakken niet zo hoefde mee te slepen.
Waar ergens stond dat op de site dan, van die sticker?

ja maar was dus mooi niet gratis :-)
pas bij besteding van 100 euro daar
(ik dacht ook al: mooi, want je sleept je rot)

maar zou een kluisje huren, a 1 euro, om je jas en tassen tussendoor in te proppen, ideaal

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:02

ja is allemaal voor volgende keer :+ Dan sleep ik ook geen grote fles cola meer mee _O-

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:08

hahah ja wij hadden ook zo'n kluisje voor 1 euro ;)
wij stonden in die hoge toren geparkeerd voorbij ingang west. 8 euro. wij hadden geen sticker en hebben geen boete ofzo...

ik wil nog een keeeeeeer :D

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:19

kitag1rl schreef:
hahah ja wij hadden ook zo'n kluisje voor 1 euro ;)
wij stonden in die hoge toren geparkeerd voorbij ingang west. 8 euro. wij hadden geen sticker en hebben geen boete ofzo...

ik wil nog een keeeeeeer :D

Hahahaha, ik ook :D :D

RolandHitze

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:00

Ik ben ook vandaag geweest...
Was weer de moeite waard, en heb mee aardig ingehouden!! ;-)

Een nieuw bontje voor onder het zadel, een hoofdstel en Euro-star peesbeschermers!! :Y)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:17

Uhm wat voor temperatuur is het daar binnen??? Klinkt als een hele suffe vraag :o Maar heb geen zin om met een te dikke jas te slepen, maar ook niet om het koud te hebben :')

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:21

manzano schreef:
Uhm wat voor temperatuur is het daar binnen??? Klinkt als een hele suffe vraag :o Maar heb geen zin om met een te dikke jas te slepen, maar ook niet om het koud te hebben :')

In de hallen boven kan je met een T-shirt toe. Rest gewoon in een truitje met lange mouwen.
:D Kledingadvies is dus een leuk shirt met een bijpassend vest om boven om je middel kan knopen en schoenen waar je de hele dag op kan lopen.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:22

Tnx!!!! Zoiets had ik in gedachte ;)
Mijn goeie loopschoenen zijn helaas gesneuveld na een weekend Rome in noodweer (zat liters water in :')), dus moet nog ff bedenken hoe ik dat oplos...........heb bijna alleen maar hakken :')

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:42

Iessie schreef:
...om 6 uur bij de bus... :(:) Je moet er wat voor over hebben...na een hele dag ben je helemaal gaar denk ik :))

Toen wij 6 jr terug met de bus zijn geweest, vertrok de bus om ... 3 uur ´s ochtends :O ! We moesten eerst nog langs een paar plaatsen om mensen op te halen en we zaten uiteindelijk pas om half 5 op de AB. Dat was eens en nóóit weer :n .

We zitten er nu over te denken om met de trein te gaan; dan kan ik in een dag op-en-neer zonder dat ik me bijna 5 uur (enkele reis!) op het autorijden hoef te concentreren. De trein gaat om 5.15 uur hier vandaan en dan moeten we een keer overstappen. We zijn dan om 10 uur in Essen.

Zit net even bij de treinprijzen te kijken; die zijn niet helemaal lekker 8)7 : ruim 300 :$ met z´n tweeen, retourtje :x ....
Kunnen we beter tóch met de auto gaan en een nacht een hotelltje nemen := .

_xManadisx_ schreef:
Ik ga toch niet waarschijnlijk... het gaat zeer waarschijnlijk niet meer lukken met de sticker...

Voor die sticker hoef je het niet te laten hoor, als je zorgt dat je niet in het centrum van Essen terecht komt is er niks aan de hand, heb je dat ding helemaal niet nodig :D .

Wanja schreef:
We hebben geen bekeuring gehad en als we die al hadden gekregen, dan hadden we die zeker niet betaald.

Die krijg je gewoon netjes thuis in Ned. gestuurd :D .
En waarom niet betalen als je van te voren weet dat dat de regels zijn :? ; dat is hetzelfde als in Oostenrijk zonder vignette rijden. Dat is ook plicht en dan moet je ook de boete maar accepteren als je niet zo´n ding gekocht hebt ;) .

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 07:50

Ik ga strakjes ook vertrekken

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 07:54

Ik vertrek ook zo!!!! 2 jaar geleden leren laarzen gekocht voor 140,-, hoop dat die kerel er weer staat, wil er nu bruine pololaarzen bij :D

En ik las ergens iets van Gaastra jassen met 50% korting :9

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 08:13

Heeft iemand ook troxels gezien? En zo ja, zijn daar meerdere kraampjes van??

*heb zin in donderdag want dan ga ik*

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 08:43

Ga vandaag ben erg benieuwt :P

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 09:11

Hoe gaat het met parkeren mensen? is het een beetje te doen? Ik wil naast de beurs parkeren? zijn er mensen die dat al gedaan hebben? bevindingen daarvan?

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 09:31

als je vroeg bent, dus voor 10.00 kun je naast de beurs parkeren
is ons verschillende jaren gelukt
hoef je alleen een brug over te lopen en bij vertrek vanaf de parkeerplaats zit je gelijk op de snelweg

ik ga lekker met een bus die een kennis heeft geregeld, 50 bekenden erin en rijden maar
voor de ingang eruit en aan het eind weer voor de ingang erin

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 11:37

Ben gisteren ook geweest!
Super leuke dag gehad!
Was het op het einde wel goed zat, moeie voeten en schouders van alle tassen.
Heb sokken (hele mooie aanbieding, 6 paar voor 20,-), een himalaya steen, zweepje, snoepjes, hoefvet en manenontklitter gekocht. Kreeg bij de laatste 2 nog een tube schoonmaak gel omdat we het in het begin van de dag hadden gezien maar niet de hele dag met zware tassen wilden sjouwen dus pas op het einde van de dag opgehaald. Dat waardeerde hij erg dus was wel erg leuk!
Voor de rest nog hier en daar een stukje demonstratie bekeken maar blijft niet altijd even makkelijk om te volgen in het duits.

Parkeren was super geregeld, wij stonden bij het kleine vliegveldje. Pendelbussen stonden er in de rij dus je kon direct instappen, ook op de terug weg!

charmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 11:43

't klinkt echt als't walhalla voor de paardenliefhebber, helaas moet ik't dit jaar echt aan m'n neus voorbij laten gaan maar over 2 jr. ben ik er vast en zeker.
de roeckl handschoenen zijn best leuk geprijsd, hier in de winkel toch tussen de 29 en 34 euries.
zijn er ook veel barokke standjes of niet? heb nog geen foto's van niemand gezien voor alg. indruk?? of hebben jullie daar ff geen tijd voor als je daar bent hihi :Y)
trouwens die frontriem die iemand liet zien is ook ergggg leukkk :P wat kost dat daar nou ongeveer?

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 13:06

Naast de beurs parkeren kan alleen als je vroeg bent. Anders is het vol. Maar de rest is ook prima te doen met zo'n busje hoor.