Anders had ik wel een trollytje gewild zodat ik mijn zakken niet zo hoefde mee te slepen.
 Anders had ik wel een trollytje gewild zodat ik mijn zakken niet zo hoefde mee te slepen.Waar ergens stond dat op de site dan, van die sticker?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anders had ik wel een trollytje gewild zodat ik mijn zakken niet zo hoefde mee te slepen.
 alleen mijn voetjes waren op zo ook mijn ogen
 alleen mijn voetjes waren op zo ook mijn ogen  ik wist niet waar ik moest kijken.
 ik wist niet waar ik moest kijken. 

Foryourneeds schreef:Juventus: ik kon niet verstaan wat die vent stond te schreeuwenAnders had ik wel een trollytje gewild zodat ik mijn zakken niet zo hoefde mee te slepen.
Waar ergens stond dat op de site dan, van die sticker?

Dan sleep ik ook geen grote fles cola meer mee
 Dan sleep ik ook geen grote fles cola meer mee  

Maar heb geen zin om met een te dikke jas te slepen, maar ook niet om het koud te hebben
 Maar heb geen zin om met een te dikke jas te slepen, maar ook niet om het koud te hebben  

manzano schreef:Uhm wat voor temperatuur is het daar binnen??? Klinkt als een hele suffe vraagMaar heb geen zin om met een te dikke jas te slepen, maar ook niet om het koud te hebben
 Kledingadvies is dus een leuk shirt met een bijpassend vest om boven om je middel kan knopen en schoenen waar je de hele dag op kan lopen.
 Kledingadvies is dus een leuk shirt met een bijpassend vest om boven om je middel kan knopen en schoenen waar je de hele dag op kan lopen.                                                         

), dus moet nog ff bedenken hoe ik dat oplos...........heb bijna alleen maar hakken
), dus moet nog ff bedenken hoe ik dat oplos...........heb bijna alleen maar hakken  

Iessie schreef:...om 6 uur bij de bus...Je moet er wat voor over hebben...na een hele dag ben je helemaal gaar denk ik
 ! We moesten eerst nog langs een paar plaatsen om mensen op te halen en we zaten uiteindelijk pas om half 5 op de AB. Dat was eens en nóóit weer
 ! We moesten eerst nog langs een paar plaatsen om mensen op te halen en we zaten uiteindelijk pas om half 5 op de AB. Dat was eens en nóóit weer  .
 . : ruim 300
 : ruim 300  met z´n tweeen, retourtje
 met z´n tweeen, retourtje  ....
 .... .
 ._xManadisx_ schreef:Ik ga toch niet waarschijnlijk... het gaat zeer waarschijnlijk niet meer lukken met de sticker...
 .
 .Wanja schreef:We hebben geen bekeuring gehad en als we die al hadden gekregen, dan hadden we die zeker niet betaald.
 .
 . ; dat is hetzelfde als in Oostenrijk zonder vignette rijden. Dat is ook plicht en dan moet je ook de boete maar accepteren als je niet zo´n ding gekocht hebt
 ; dat is hetzelfde als in Oostenrijk zonder vignette rijden. Dat is ook plicht en dan moet je ook de boete maar accepteren als je niet zo´n ding gekocht hebt  .
 .                                                         

wat kost dat daar nou ongeveer?
 wat kost dat daar nou ongeveer?