Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charly schreef:Ik vindt dat je bij zo'n grove fout echt hard afgestraft moet worden. Wat dus (wederom!!) niet gebeurd bij Isabell. Begrijp me niet verkeerd, ik vindt haar een goede ruiter.. Net als Anky, maar ik vindt het niet eerlijk dat Isabell nog zulke hoge punten krijgt!! Maar gelukkig wordt er onderzoek gedaan naar het jureren van de Duitse jury
diesel83 schreef:weet iemand of het filmpje van isabell werth ergens terug te vinden is? ik wil het namelijk wel graag zien. Anky staat wel op de site maar die van werth niet
nowornever schreef:Charly schreef:Ik vindt dat je bij zo'n grove fout echt hard afgestraft moet worden. Wat dus (wederom!!) niet gebeurd bij Isabell. Begrijp me niet verkeerd, ik vindt haar een goede ruiter.. Net als Anky, maar ik vindt het niet eerlijk dat Isabell nog zulke hoge punten krijgt!! Maar gelukkig wordt er onderzoek gedaan naar het jureren van de Duitse jury
Heeft ze alleen zulke hoge punten door die duitse jury dat kan toch niet???
diesel83 schreef:ja
Rock schreef:Volgens mij was het juist de Duitse jury die de Nederlanders hoog had gepunt?
Trouwens Sammie, leuk stukje op VN hoor, maar waarom niks over onze grote liefde IPS Trekkeur?
Rivaldo schreef:
Sander454 schreef:trouwens salinero gaf een klein bokje bij de wissels.
Sander454 schreef:
nowornever schreef:http://results.beijing2008.cn/WRM/ENG/I ... #EQX001101
Ik vind bij anky de deen opvallen en niet duitsland
en bij isa de fransen.