Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janine1990 schreef:M_D_H schreef:drama rond okidokie?
w8 die snap ik niet
wat heeft okidoki met tot te maken![]()
Even het nieuws volgen...![]()
Ik zou me als eigenaar van Totilas al heeeeel wat keren achter de oren hebben gekrabt...
M_D_H schreef:drama rond okidokie?
w8 die snap ik niet
wat heeft okidoki met tot te maken![]()
bigone schreef:Visser hoeft het echt niet voor de centen te doen, dit is toch voor een rijke eigenaar geweldig om te zeggen dat hij het beste paard ter wereld op stal heeft die ook nog eens geld als water verdiend ( 5000 euro per portie sperma)
Janine1990 schreef:bigone schreef:Visser hoeft het echt niet voor de centen te doen, dit is toch voor een rijke eigenaar geweldig om te zeggen dat hij het beste paard ter wereld op stal heeft die ook nog eens geld als water verdiend ( 5000 euro per portie sperma)
Het niet voor het geld hoeven doen, betekent niet dat ze het ook echt niet doen...![]()
Een echte zakenman zal het waarschijnlijk wel doen, zakenman blijft zakenman... Ook als het om hobby's gaat.
Janine1990 schreef:M_D_H schreef:ik heb het nieuws gevolgd,
maar dan nog snap ik niet wat okidokie met totilas te maken heeft
this niet zo dat ik niets volg wat er af speelt in de paardenwereld
kan jou gedachtengang gewoon niet helemaal volgen![]()
Hmmm, zelf weten![]()
Denk dat er genoeg zijn die mij wel begrijpen.
Dallista schreef:Heeeeel erg cru gezegd, paard wordt verkocht, nieuwe eigenaar slaagt erin het paard binnen de kortse keren z'n been te laten breken, en een paar maanden later overlijdt ie... drama dus.
Nee, ik kreeg het gewoon niet goed mee waar die commentator op FEI TV het nou over had, maar ik kan on-line niets over Totilas verkocht vinden, dus ik zal het wel verkeerd verstaan hebben, must've been another horse. Don't worry.