[HK]Olympisch Dressuur-klets-topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

____

Re: [HK]Olympisch Dressuur-klets-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:12

Isabell is een stikgoede ruiter, misschien nog wel beter dan Anky? Maar daar zijn de meningen over verdeeld.

Zoals laurens al zei,als anky 3e is dan vraagt iedereen waarom ging het zo slecht? Je refereert aan iemands kunnen. Isabelle kan een zeer krachtige proef neerzetten, Satchmo is een geweldig paard. Maar als een paard zulk gedrag gaat vertonen, moet dit dan niet worden afgestraft?

En begrijp me niet verkeerd, ik weet het niet beter en kan het haar lange na niet nadoen Haha! maar zulk protest vind ik kwalijk
Laatst bijgewerkt door ____ op 19-08-08 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

RiderLiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:12

haha ja, we zullen zien, ik ben ook geen kei grote isabell fan hoor, maar ik kan er gewoon niet tegen als mensen zo onsportief of dom lopen te doen..

sandervd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:15

RiderLiza schreef:
haha ja, we zullen zien, ik ben ook geen kei grote isabell fan hoor, maar ik kan er gewoon niet tegen als mensen zo onsportief of dom lopen te doen..

maar toen isabell in de ''fout'' ging dacht ik wel ff Haha!
maar als je dan kijkt hoe netjes ze hem vervolgens weer door rijd is dat ook heel knap.
en is het minder leuk om te winen door een fout van een ander.
als je gewoon ECHT beter was/bent is het leuker.

RiderLiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:19

Sander454 schreef:
RiderLiza schreef:

maar toen isabell in de ''fout'' ging dacht ik wel ff Haha!
maar als je dan kijkt hoe netjes ze hem vervolgens weer door rijd is dat ook heel knap.
en is het minder leuk om te winen door een fout van een ander.
als je gewoon ECHT beter was/bent is het leuker.

klopt! Ben ik helemaal met je eens! Maar reacties als;

SCHADE DEUTSCHLAND, ALLES IST VORBEI

vind ik dan zó kinderachtig..

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:20

..vind het verschrikkelijk voor Isabella Vriendjes zijn? ...echt,ik denk als we allemaal eerlijk zijn dat we dat geen enkele topsportvrouw gunnen..maar het is wel degelijk gebeurd en het was een grove staking...en ja,daar heeft anky MISSCHIEN wel van geprofiteerd(in de GPS zeker wel)....dus BEN IK ZOOOOOWWWW BLIJ!!! Go jij! Go jij! ...pfff...heb zo in de stress gezetten..tjongejonge...wat een middag Haha!

sandervd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:23

RiderLiza schreef:
klopt! Ben ik helemaal met je eens! Maar reacties als;

SCHADE DEUTSCHLAND, ALLES IST VORBEI

vind ik dan zó kinderachtig..

En het duitse kamp was heel sportief want ze kwamen Anky wel feliciteren.
Gelukkig stonden daar in Hong Kong geen mensen met zulke reacties.

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:25

Het zijn allebei topvrouwen en dat maakt de sport zo leuk dat ze zo aan elkaar gewaagd zijn. Ik vind Satchmo een geweldig paard en je hebt nu eenmaal met die sensibele paarden dat dit soort fouten kunnen gebeuren, maar ze loste het netjes op. Daarbij vond ik wel weer dat ze wel veel punten kreeg dat had wel iets meer afgestraft kunnen worden.
Maar onze Anky heeft goud Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:27

ik vind de duitsers over het algemeen toch veel en veel sportieffer als de nederlands

en ja dit zeg ik uit de grond van me hart als ras echte nederlander

kan helaas een heel erg sneu voorbeeld noemen van onze sneue hollanders

sandervd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:28

moonie schreef:
ik vind de duitsers over het algemeen toch veel en veel sportieffer als de nederlands

en ja dit zeg ik uit de grond van me hart als ras echte nederlander

kan helaas een heel erg sneu voorbeeld noemen van onze sneue hollanders

mag ik dat voorbeeld dan weten? Bloos

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:34

Ja tuurlijk

Was vleden jaar CSI Twente, toen Gerco won. Zondag de grote prijs heel leuk hoor voor die achterhoekers en ik heb zeker niks tegen Gerco

Maar er moest nog een Amerikaanse rijden ze was voor het eerst in europa dat jaar en dat was dacht ik ook haar eerste wedstrijd. Had dus ook barrage helaas op de laaste hindernis voor haar valt de balk en had Gerco dus gewonnen

Nou hoe die mensen daar toen reagerde. Dat was zo onsporttief echt daar werd je misselijk van

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:35

Dus ik hoor dat Anky weer goud voor Nederland heeft gehaald?! Haha!
Erg jammer dat ik haar kür niet heb kunnen zien..

sandervd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:38

moonie schreef:
Ja tuurlijk

Was vleden jaar CSI Twente, toen Gerco won. Zondag de grote prijs heel leuk hoor voor die achterhoekers en ik heb zeker niks tegen Gerco

Maar er moest nog een Amerikaanse rijden ze was voor het eerst in europa dat jaar en dat was dacht ik ook haar eerste wedstrijd. Had dus ook barrage helaas op de laaste hindernis voor haar valt de balk en had Gerco dus gewonnen

Nou hoe die mensen daar toen reagerde. Dat was zo onsporttief echt daar werd je misselijk van

maar reageerde het publiek zo of ook gerco?

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:41

Het publiek, Gerco was natuurlijk blij dat hij op een thuis concours had gewonnen logisch ook maar het publiek joelde haar min of meer uit

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:42

is de kür van isabell werth ook ergens terug te zien?

sandervd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:48

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:49

messica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:51

Het blijft gewoon een feit dat heel veel mensen kortzichtig zijn als het op Duitsland aankomt. Mijn vader is Duits dus dan steken die oerdomme opmerkingen toch wel.
Kijk maar naar de voetbal, iedereen mag altijd winnen maar die Duitsers niet hoor die gunnen we het niet. Allemaal nog oorlog trauma's van de Nederlanders terwijl deze generatie daar helemaal niks meer mee te maken heeft!!
Ze hebben beide een top proef gereden en of het nou een Nederlander, Turk and so on is, de beste wint en met een jurysport heeft altijd wel iemand wat te zeuren!!

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:56

Tja ik zie nederland het liefst bovenaan, dus van mij mag de rest idd gewoon fout gaan, maar dat betekend niet direkt als ze wel winnen ik ze het niet gun, het is dan duidelijk zat wie het best gereden heeft.

wat betreft de jury blijf ik het niet oke vinden dat het paard zo in opstand komt en dan nog zulke hoge punten scoort, en zo zou ik er ook over denken als een nederlander dat had...

sandervd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:57

misschen wint er wel een duitser morgen het springen.
ik hoop natuurlijk een nederlander Tong uitsteken
maar als het een duitser word, ja dan is het jammer voor NL en goed van de duitser.
Laatst bijgewerkt door sandervd op 19-08-08 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:59

donderdag pas morgen is de keuring

nee van mijn mag laura kraut winnen

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:59

messica schreef:
Het blijft gewoon een feit dat heel veel mensen kortzichtig zijn als het op Duitsland aankomt. Mijn vader is Duits dus dan steken die oerdomme opmerkingen toch wel.
Kijk maar naar de voetbal, iedereen mag altijd winnen maar die Duitsers niet hoor die gunnen we het niet. Allemaal nog oorlog trauma's van de Nederlanders terwijl deze generatie daar helemaal niks meer mee te maken heeft!!
Ze hebben beide een top proef gereden en of het nou een Nederlander, Turk and so on is, de beste wint en met een jurysport heeft altijd wel iemand wat te zeuren!!

Satchmo ging gewoon 2x in de staak en dat kost je gewoon punten. Was het andersom voor Nederland zo geweest had ik het ook eerlijk gevonden, ik vind zelfs dat ze nog hoog gepunt is.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:00

messica schreef:

Dat zal altijd zo blijven hoe jammer ook. Het grappige is dat mijn zus tegenwoordig een duits nationaliteit heeft en die was voor nederland en ik voor duitsland.

messica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:06

nowornever schreef:
messica schreef:

Dat zal altijd zo blijven hoe jammer ook. Het grappige is dat mijn zus tegenwoordig een duits nationaliteit heeft en die was voor nederland en ik voor duitsland.

Ja dat zal ook altijd zo blijven. Helaas wel, dat is iets wat er met de paplepel ingegoten wordt.

sandervd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:08

messica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:09

Ik was by the way ook voor Anky hoor en ze heeft ook gewoon beter gereden. Zo'n fout als van Isabelle kan ook gewoon niet op dit niveau. Maar die opmerkingen achteraf van sommige mensen kan ik me dan wel aan storen. Knipoog