de kur is op 1 oktober en dat is vrijdagmaar hun lopen voor dus volgens mij is de kur van donderdag op vrijdag
Bloodymary schreef:Floor_x schreef:Pfffffff, wat is die Kür op muziek vroeg zaterdag, 05:00!???? Om 01.00 uur toch?Jep, maar om 5 uur live op eurosport...
Mar_Nimbus schreef:weet niet of ik het goed hoorde maar ik hoorde iets van het paard is verkocht en blijft in amerika??????????????hoop toch niet totilasLijkt me stug, k denk dat zijn eigenaren hem niet kwijt willen...
Op Horses.nl staat bij het uitzendschema dat de kur van 2 uur nogwat tot 4:30 wordt uitgezonden op ZDF??Maar hij is dus om 5 uur? En op welke zender?(Kon t niet vinden)
ach, om vijf uur zit ik in de auto op weg naar stal ('s ochtends ja ) Ik moet al om half negen dressuren en het is een uur rijden naar de wedstrijd
Mar_Nimbus schreef:1 oktober 01.00 is toch echt donderdag nachtTV dagen lopen tot 3 uur 's nachts geloof ik...
Cayenne schreef:HAHA Totilas heeft gouden springschoenen om!Printscreen ? Wil het wel zien die springschoenen Nu heeft Toto lekker ff een dagje rust
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Ik kan nu niet meer kijken, maar jemig wat goed zeg!Ik vond hem er wel braafjes en voorzichtig aanrijden, maar met resultaat!
De kur is voor nederland op zaterdagnacht 2 oktober(nacht vrijdag-zaterdag)Begint ie om 1 uur dan wat ik begrijp? Dus als ik om 2 uur nog wat naar ZDF ga kijken kan ik m zien?