[Wij zijn écht goed [/quote]Haha wij??[/quote]In de zin van Nederland [/quote]I know.. Maar het is mooi, dat we dat altijd doen als Nederland gewonnen heeft Kan even niet op de benaming komen.. Maar dat krijgen we met psychologie
Wel heel erg zonde van HP, maar super van Imke, daar mag ze zeker blij mee zijn! En op naar de kur op muziek
SAKKIA schreef:OH geen huldiging?Gister ook al niet Weet iemand trouwens al waar je de huldiging van gister na kunt kijken, of is dit ook een 30000x gestelde vraag
Donders was wel ff spannend. Die proef van Laura was ook gewoonweg top. Maar anyway, ze zijn kampioen yeah!
Bloodymary schreef:Jee, dat ze die uitzendingen iedere keer zo abrupt stoppen zeg. Doe eens een beetje naspel. Naspel dat kennen ze bij ES niet.......
weet niet of ik het goed hoorde maar ik hoorde iets van het paard is verkocht en blijft in amerika??????????????hoop toch niet totilas
xxsamm_x schreef:Jaa tijd voor naar bed te gaan. Blijf tijdens de kür wel langer wakker voor de kur langer wakker blijven??, dat is toch vroeger opstaan bedoel je, want ik heb zaterdag ochtend vroeg 5 uur staan voor de kur tot 09.30
jesskn schreef:Ik ga ook proberen te slapen ondanks dat ik hyper ben maar om 5.45 gaat de wekker weer.Haha ik ook mijn hart komt nu weer tot rust (A)