Denk dat je meer kans maakt op ARD of ZDF. NOS zend bijna niets uit en eurosport denk ik eerlijk gezegt ook niet.
Ik kan het wel, maar ik vind het gruwelijk irritant. Ik kan het niet uitstaan als ik geen fatsoenlijk geluid bij mijn beeld heb.
Net HP gezien. Zag er wel netjes uit, vond de punten alleen wat laag. Zelfs m'n moeder, paardenleek, had hem meer gegeven.
Ja.. had meer verwacht.. Even kijken wat deze gaat doen, weet trouwens niet eens wie er in de ring is.. Imke moet om 15.00 ofzo he?
69.625 heeft Hans Peter.Zonde, ik heb alleen het laatste deel gezien.. Had verwacht dat het ook op tv was .Imke moet om 15.45
Pff.. das n goeie vraag! Ze zeiden net wel bij Studio Sport dat ze nog zwemmen gaan laten zien.. maar of het nederlanders zijn weet ik niet..
_Lisanne schreef:Pff.. das n goeie vraag! Ze zeiden net wel bij Studio Sport dat ze nog zwemmen gaan laten zien.. maar of het nederlanders zijn weet ik niet.. Dat zijn de beelden van het zwemmen die op Eurosport al uitgezonden zijn. Dus geen nieuw nieuws wat daaruit gaat komen.