En alle anderen ook wederom proficiat! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En alle anderen ook wederom proficiat! 
Gefeliciteerd!
crow schreef:Echt een bizar NK voor mij en Crow. Crow is 11 keer gestart en heeft 3 nederlandse kampioenschappen gehaald en 6 zilveren medailles. Zit het zelf nog ff te verwerken.
Toekie schreef:Wow, 11 keer is best veel... gefeliciteerd met de vele plakken!En alle anderen ook wederom proficiat!
crow schreef:Echt een bizar NK voor mij en Crow. Crow is 11 keer gestart en heeft 3 nederlandse kampioenschappen gehaald en 6 zilveren medailles. Zit het zelf nog ff te verwerken.
calemity_jane schreef:eker balen vrokijk ik vind wel dat je heel netjes blijft en het super netjes probeer op te lossen.
crazycactus schreef:Balen Vrolijk... maar ja we zijn met dieren bezig, en ook die kunnen idd hun dag, week, maand niet hebbenVolgende keer beter.
diep respect
RESPECT! Wat een superduo!!
!
.