Bellatrix schreef:Waarom niet dan?
Krijg wss bezoek uit Canada en bovendien liep mijn band van de auto snel leeg vandaag.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bellatrix schreef:Waarom niet dan?
Robijntjah schreef:Wij stonden ook verder weg, en toen we weggingen hadden ze houtsnippers over de ergste modder gestrooid!
Djilan: Ik heb jou gezien
Anniekskie schreef:MarChak schreef:M'n vriendin en ik moesten er wel een beetje om lachen, we zagen de bui al hangen toen we weg wilden rijden dus heb ik maar m'n auto met trekhaak voorzichtig richting trekker gedraaid - wij werden dus achteruit door de blubber naar de uitgang getrokken. Daar waren ze net begonnen met rijplaten neerleggen en gelukkig konden we toen vrij snel op eigen kracht van het terrein af komen.
Ben wel benieuwd hoe ze het morgen oplossen, dan ga ik ook weer, en zondag ook...
Scheelt wel weer 5 euro, er stond niemand om m'n parkeerkaart aan (af?) te pakken, dus morgen mag ik 'gratis' vertrekken.
Hadden jullie een zilvere auto? Geloof dat het een station was.
Ik was met Jesskn en Up to date mee. En ondanks het slechte weer toch wel een hoop kunnen zien. Helaas niet alles wat we wilde zien, maar ja.
slimmerik schreef:Hoe is Bart nou in het eggie?
kim1207 schreef:ik heb die val wel gezien, maar gemist hoe t kwam
ik had de tweede prijs bij de loting gewonnen die bonnen bij http://www.abouthorse.tv. Grappig
Sjolvir schreef:Foto's Horse-Event zaterdag...
http://dressagefjordsjolvir.come2me.nl/817269/Horse-Event-2008
Heb er wat van de gelderse paarden.
De 2 oudjes.. de Parcival.
De Lipizaner, met ruiter in rode bodywarmer.
Een draver.
Menorca's in de binnenhal. en ik stond achteraan dus donker.
De minipaardjes.
De voltige.
En dan nog een aantal die met mijn toestel zijn gemaakt, terwijl
ik aan het werk was achter het kraampje, en aan het rijden was.
Die foto's zijn van het rassen defilee, en de fjorden demo.
En hier een foto van de enigste merrie van de fjorden, mijn aanstellerige tank!
Die geen remmen meer had!
mijn bolleke....
Bellatrix schreef:Ja, dat grietje vroeg ons ook om de pakeerkaart...gelukkig hadden we die net op tijd gekocht maar ik vind het een beetje belachelijk om 5 euro te betalen voor dat stuk modder....
myxlea schreef:Veel plezier
En mooie foto's.
ik heb djilan en robijntjah volgens mij ook gezien toch?