Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ZIPA schreef:zover ik weet staan er wel startlijsten op de site van indoor brabant.
Loveable schreef:Ik vond het echt heel leuk vandaag! Ik vroeg me af of er mensen zijn die foto's gemaakt hebben en die miss op een site of op bokt willen zetten? Dan ben ik namelijk wel geïnteresseerd! Ik wil graag foto's.
naomi_jamir schreef:jaa wou iik net vragen alle foto's die julliie heben gemaakt zijn welkommm:D en natuurlijk jij zelf met ruiters is ook leuk....
of als je Laurens ehb kunnen spotten ahahah
Is heel erg bewogen enzo... Naja, kijk wel. 

Nikka schreef:Zou ze met die hengst starten, vond hem gisteren namelijk niet helemaal lekker lopen
Loveable schreef:Ik vond het echt heel leuk vandaag! Ik vroeg me af of er mensen zijn die foto's gemaakt hebben en die miss op een site of op bokt willen zetten? Dan ben ik namelijk wel geïnteresseerd! Ik wil graag foto's.

Quidou schreef:Oei dat was een behoorlijk foutje van Albert Zoer
Heb een boel foto's en wat filmpjes gemaakt (o.a. van Edward Gal). Zal ze straks nog of anders morgen (uhm het is al 'morgen', maar zondag dus) op internet zetten...
0ojannekeo0 schreef:Quidou schreef:Oei dat was een behoorlijk foutje van Albert Zoer
Die val? Ging echt flink mis zeg!
Paard stond letterlijk te trillen op haar benen...
Het geklapper op de houten platen was super om te horen.
Toen ben ik weer ingedoezeld
En om 6uur ging mijn wekker, heb net gedoucht..Corinthe is klaar en over een 25min vertrekken we richting de brabanthallen!!! Gewapend met spandoeken & camera!
Puchje schreef:En erna ook gewoon weer erop stappen hePaard stond letterlijk te trillen op haar benen...
Ik vond t belachelijk en samen met mij de rest van het publiek..
Verder was het super gaaf! De Ijslander show was grappig, er liep er alleen wel een door het vuur, en dat deed best pijn, zag ik later in de losrijbakHet geklapper op de houten platen was super om te horen.
Ik heb foto's gemaakt van het springgedeelte!

( Le Mans!
) 0ojannekeo0 schreef:Quidou schreef:Oei dat was een behoorlijk foutje van Albert Zoer
Die val? Ging echt flink mis zeg!
Wat was er gebeurd ? Bettine schreef:En wat stout is

haha en toen waren we ff gaan eten,, voordat de kur begon 
Was wel heel mooi. alleen jammer dat er maar 2 nederlanders meededen. en 1 maa boeiend.. dus dat was niet echt super spectaculair.. alleen die matine was zoo cool
Die voor benen dan ook.. tot aan zijn neus.. Mjaa opzich was het wel grappig.. Daarna hebben we nog een beetje rond gebanjeld.. en zijn we weer gaan eten.. En toen gingen we springen kijken.. ging echt super snel!! Wel kei vet 
Was echt gewoon eng.. Mjaa omdat ik met mn zus mee was(dierenarts assistente) Moesten we dus heel snel naar dat paard gaan kijken.. Albert had eerst heel veel met t paard gestapt.. dus toen zijn we maar ff een beetje wa gaan drinken en kijken of er nog een beetje bekende mensen waren
toen was het tegen 12 uur we wouden naar huis.. we moesten door stal heen om weer naar de auto te gaan.. en toen waren we blijven hangen bij t paard van albert.. Omdat de baas van mn zus der was.. hadden we nog ff een beetje gekletst en gingen we naar huis..
iig die zag mijn zus.. Ik liep er straal voorbij

Quidou schreef:Oei dat was een behoorlijk foutje van Albert Zoer
Boyke_Candy schreef:VertelWat was er gebeurd ?
SplashIsLief schreef:Ik schrok me dood, vlak voor mijn neus