AnoukShel schreef:Aken (KNHS) - Anky van Grunsven kijkt met gemengde gevoelens terug op haar eerder vandaag geleverde prestatie tijdens het Wereldkampioenschap dressuur. Van Grunsven: "Ik heb me aan mezelf geërgerd, ik baal van mezelf. Sally was super, alle dingen die mis gingen waren mijn fout. Behalve het laatste halthouden dan, het publiek ging te vroeg klappen waardoor Sally niet meer wilde stilstaan. Ik heb een gemengd gevoel, mijn paard was super maar zelf was ik zo ontspannen dat ik te weinig geconcentreerd was."
Om 16.40 uur vanmiddag is het de beurt aan de laatste Nederlandse combinatie Edward Gal met G4S Lingh. Vrijdag gaat de dressuur in Aken verder met de Grand Prix Special waarin de beste 30 combinaties uit de Grand Prix aan de start mogen verschijnen. De combinaties beginnen deze strijd met een schone lei, de scores van vandaag en gisteren tellen uitsluitend voor het landenklassement. Zaterdagavond worden in de kür de laatste dressuurmedailles verdeeld. In deze proef mogen de beste vijftien van vrijdag starten. In de Special mogen vier combinaties per land rijden, in de kür slechts drie per land.
KNHS-mediavoorlichting
hmmmm, was dat bij de OS ook niet dat eerste proef door haar rijden de mist in ging? En toen werd ze nog wel OS kampioene, wat dat betreft komt het dan mss nog goed voor de individuele klassering