stalleke schreef:Ziet er behoorlijk heftig uit zeg! is ze gevallen of smane omgeklapt?>
Samen gevallen, paard viel uiteindelijk op z'n kont en toen verder om.
Was inderdaad erg heftig!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
stalleke schreef:Ziet er behoorlijk heftig uit zeg! is ze gevallen of smane omgeklapt?>
Sorriso schreef:Mijn staleigenares was ook geweest. Vriend van haar deed mee, maar belandde niet bij de 1e 25, omdat hij zijn paard niet opfokte zoals de rest wel deed volgens mijn staleigenares... Best jammer.
Elisa2 schreef:Niet mee eens,Universeel kan net zo lopen als Ucelli met HP erop en andersom.Het maakt echt donders veel uit of je paard door HP gereden word ofniet. United kan een hele hoop,helaas is Edward niet zo goed in jonge paarden rijden..erg zonde.
Sorriso schreef:Mijn staleigenares was ook geweest. Vriend van haar deed mee, maar belandde niet bij de 1e 25, omdat hij zijn paard niet opfokte zoals de rest wel deed volgens mijn staleigenares... Best jammer.
Sannah schreef:Gitta1977 schreef:United liep wel degelijk mee... Gisteren 78 punten...
En vandaag 77 punten.
Sannah schreef:Gitta1977 schreef:United liep wel degelijk mee... Gisteren 78 punten...
En vandaag 77 punten.
VValar schreef:Elisa2 schreef:Niet mee eens,Universeel kan net zo lopen als Ucelli met HP erop en andersom.Het maakt echt donders veel uit of je paard door HP gereden word ofniet. United kan een hele hoop,helaas is Edward niet zo goed in jonge paarden rijden..erg zonde.
Universeel mist de afdruk, kracht en houding die een Johson of Uchelli wel van zichzelf bezitten. Zoiets kun je er niet makkelijk eventjes aanrijden.
En United is al zoveel verbeterd tov hengstenkeuring vorig jaar of Zuidbroek. Denk dat je hem gewoon de tijd moet geven. In zijn aanleuning is hij iig al stukken beter dan hij was bij bovengenoemde evenementen.
Antoinette schreef:Michelle85 schreef:Ik hoor net van een vriendin dat Florentien Rootveld heel hard van haar paard is gevallen in de prijsuitreiking! Ze is uiteindelijk vijfde geworden! Super gefeliciteerd!
Klopt, zonde dat deze mooie wedstrijd op deze manier moest eindigen.
Het zag er erg schokkend uit, maar hopelijk valt alles achteraf mee!
Ik heb toevallig een paar foto's van het moment opname. Op de voorgrond is Game Boy nog te zien.
Voor de zekerheid: deze foto's zijn niet om amazone en/of paard af te zeiken. Iets verschrikkelijks wat helaas kan gebeuren bij spannende dingen als prijsuitreikingen, zeker met zeer jonge paarden
Antoinette schreef:Michelle85 schreef:Ik hoor net van een vriendin dat Florentien Rootveld heel hard van haar paard is gevallen in de prijsuitreiking! Ze is uiteindelijk vijfde geworden! Super gefeliciteerd!
Klopt, zonde dat deze mooie wedstrijd op deze manier moest eindigen.
Het zag er erg schokkend uit, maar hopelijk valt alles achteraf mee!
Ik heb toevallig een paar foto's van het moment opname. Op de voorgrond is Game Boy nog te zien.
Voor de zekerheid: deze foto's zijn niet om amazone en/of paard af te zeiken. Iets verschrikkelijks wat helaas kan gebeuren bij spannende dingen als prijsuitreikingen, zeker met zeer jonge paarden

Ik vind het wel een vrouwen paard.. Vond Hans iets te groot voor hem.
Ik vond dat broere Ufo er wel bij had mogen zitten met overrijden.. Kirsten stelde hem ook super voor! Ook een leuk paard! milou123 schreef:weet er eigenlijk iemand wat de winnaar van de 4jarige in veghel heeft gedaan..en vos..kon leuk lopen maar de ruiter kon niet rijden..de hele tijd met haar hande te plukke enzo..
Samsam schreef:Sorriso schreef:Mijn staleigenares was ook geweest. Vriend van haar deed mee, maar belandde niet bij de 1e 25, omdat hij zijn paard niet opfokte zoals de rest wel deed volgens mijn staleigenares... Best jammer.
das wel een heel goed excuus!
Lynne81 schreef:Suzanne F. schreef:Heeft Lynne niet meegedaan met Uranium?
Ja, ik had wel meegedaan!! Hij liep erg fijn! Alleen zeiden ze dat ze ook erg rekening hadden gehouden met de uitslagen van de voorselecties!!! LEKKER! Daar had ik niet zoveel punten. Johan Hamminga vond dat ik weer veeeeelste weinig punten had gekregen! En zo waren er nog een paar.. Ik had 70,5. Viel tegen. Weet niet wat er op mijn lijst stond, ben om 4 uur weggegaan. Ik had liever Jespers, Hamoen of Retera gehad.. Weer pech voor mij.. Maar ik ga wel door naar de Hippiade!Daar moet ik ook boven de 65% rijden en dan kan ik volgend jaar weer meedoen voor de WK selecties.
estherL schreef:Ik ben vandaag ook geweest heb genoten van al die super dieren ! Mijn trainster was 9de geworden bij de 4 jarige