Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

heb er echt veel zin in zeker als het zo'n mooi weer blijft!! heb mijn lijstje wat er allemaal mee moet al gemaakt
alleen ga ik toch maar een witte broek er bij halen
ik moet ook een paar keer tegen een paar bokkers rijden:sannenn schreef:nog een week voor de ponies en voor mij nog prezies 10 dagenheb er echt veel zin in zeker als het zo'n mooi weer blijft!! heb mijn lijstje wat er allemaal mee moet al gemaakt
alleen ga ik toch maar een witte broek er bij halen
ik moet ook een paar keer tegen een paar bokkers rijden:
oratio : op dinsdag en op donderdag
Michelle: alleen op zondag
, maar de voorpret kan iig op zondag al beginnen als we de vouwwagen gaan opzetten.Casca schreef:Bokkers die ik moet schrijven
woensdag: (van 17.30 tot 21.50 ring 3)
yvettjee
_Linnie_
zaterdag: (van 13.00 tot 15.30 ring 7)
anydale
Dan weet je dat, als je het commentaar niet kunt lezen, meld je je maar
_Linnie_ schreef:Casca schrijft mij en ik moet de meeste dagen tegen Yvettjee rijden.
Mijn paardje staat bij Olthuis en wij slapen op 't Molke. We hebben een 8 persoons stacaravan, hebben we ook nog wat ruimte voor alle rotzooi.
Zit ook een wasserrette op t park, wel erg fijn met al die witte spullen.
borrie01 schreef:_Linnie_ schreef:Casca schrijft mij en ik moet de meeste dagen tegen Yvettjee rijden.
Mijn paardje staat bij Olthuis en wij slapen op 't Molke. We hebben een 8 persoons stacaravan, hebben we ook nog wat ruimte voor alle rotzooi.
Zit ook een wasserrette op t park, wel erg fijn met al die witte spullen.
Heey daar slaap ik ook!!!!!!! gezellig
borrie01 schreef:hier een lijstje quote jezelf er even bij als je ook bij het molke slaapt.
- borrie01
- Olrike
Casca schreef:@barbara_m: Er is nog 1 binnenstal vrij, in de hoek.... dit zijn geen hele grote stallen, hoe groot is je paard??
Barbara_m schreef:Casca schreef:@barbara_m: Er is nog 1 binnenstal vrij, in de hoek.... dit zijn geen hele grote stallen, hoe groot is je paard??
Mijn paard is 1.85 m.