Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes, maar ook het kunnen sparren over of het zo goed is geweest, ik had dat nodig omdat ik het heel erg moeilijk vond om nu deze keuze te maken.
Het inslapen is eigenlijk heel fijn en vredig gegaan, op een open grasveld met mooi uitzicht en een zonnetje erbij. Hij is zachtjes gaan liggen en was eigenlijk al heel snel weg. Ik weet nu dat het goed zo is, maar het blijft wel allemaal gewoon verdrietig zoals zijn leven gelopen is. Dit was het laatste wat ik voor hem kon doen
Rust zacht knapperd, wees een mooie ster daar boven en schijn op de rest van de kudde
josewoos
Geplaatst: 21-10-25 11:44
Het voelt heel raar voor je dat hij er niet meer is Maar wat ben jij een goede vriendin voor hem geweest! Jullie hebben mooie herinneringen samen om te koesteren. Sterkte met de leegte en het verdriet
Ik kan het alleen maar eens zijn met wat iedereen zegt. Je hebt hem nog een fantastische laatste tijd gegeven. Je hebt van hem gehouden en alles voor hem gedaan. En laten gaan op het moment dat het goed was. Meer had je niet voor hem kunnen doen.
Begrijpelijk dat je er mee worstelde, de dood is zo confronterend definitief. Fijn dat het toch goed voelt, het klinkt ook alsof hij er klaar voor was. Sterkte met het gemis! Ik hoop dat je je gevoelens voor Boticelli kunt delen met iemand in je directe omgeving, zowel het rouwen als de mooie herinneringen.