Wat super zeg. Hij heeft het echt getroffen met jou.
Heel stom misschien, maar kun je hem niet scheren met een tondeuse met een opzet van bijv 3 cm?
Felien_Kyra
Geplaatst: 28-01-18 20:37
Niet echt een reactie die veel toevoegt maar ook ik wil nog even laten weten dat ik het super vind wat je over hebt voor die pony! Zonder jou ging die waarschijnlijk niet zo'n super leventje krijgen als dat nu op de planning staat voor hem
anoukk1993
Geplaatst: 29-01-18 10:45
Fijn om te lezen dat het goed gaat! Ben benieuwd wat de dierenarts adviseert over het scheren
Hij gaat echt enorm vooruit. Nog steeds super bezig, hij ziet er prachtig uit
Vraag me ook af of hij al wat verhaart? Ik heb 2 baby's en degene die ik zelf gefokt heb is echt in super conditie en schoot afgelopen weekend enorm in de rui. Is nu net een half geplukte kip. De andere komt van de markt en was in beroerde conditie . Ondanks dat hij er nu goed uit ziet is hij dankzij de achterstand nog niet in de rui. Van die gekke lange dikke varkensharen heeft hij. Iets wat de ander nooit gehad heeft
Heel erg bedankt voor de vele reacties allemaal! Super lief! Daan gaat nog altijd even goed. komende dinsdag gaan we weer bloedprikken om te kijken wat zijn waardes zijn. er geen wormen meer aanwezig zijn.
Wat een lieve kleine mammoet! Hij heeft echt veel haar zeg, dat zal hij wel nodig gehad hebben om zichzelf warm te houden met zijn magere lijfje. Ik vind het geweldig dat je dit allemaal voor hem doet! Ben benieuwd hoe hij eruit komt te zien als hij later groot is.