Gypsy schreef:De manege waar je haar vandaan had, op schouwen duiveland.Zie net dat ik zelfs haar baasje van toen nog op fb heb.
Leuk zeg!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

blijft zo top!!
 blijft zo top!!                                                         

, dus heel veel plezier saampjes! Duim je voor ons
 , dus heel veel plezier saampjes! Duim je voor ons  , morgen Utrecht
 , morgen Utrecht  

.
 .  

, veel plezier vandaag
 , veel plezier vandaag  .
 .                                                         
Riel schreef:Heerlijke foto's! Het ziet er een super leuke dag uit! Geniet van jullie zondag samen

jobamara schreef:Gaaf!!!! Die foto met de zon ook, veel plezier vandaag
.
Percy schreef:Caploos op bokt, jij durft
Duidelijk dat jullie allemaal hebben genoten, fijn

, moeilijk te zeggen, kennistoets eerste vraag een echte detail vraag om te ontmoedigen denk ik
 , moeilijk te zeggen, kennistoets eerste vraag een echte detail vraag om te ontmoedigen denk ik  , de rest was wel te doen. De kritisch redeneren toets, na een hoorcollege over influenza bij honden, zat ook rekenwerk en tabellen bij, dan neemt ze haar tijd om dan 15 min voor het eind erachter te komen dat ze in tijd nood komt, dus nog snel de laatste vragen wat gokwerk. De persoonlijkheidstest zoals altijd, zelfs over kunst
 , de rest was wel te doen. De kritisch redeneren toets, na een hoorcollege over influenza bij honden, zat ook rekenwerk en tabellen bij, dan neemt ze haar tijd om dan 15 min voor het eind erachter te komen dat ze in tijd nood komt, dus nog snel de laatste vragen wat gokwerk. De persoonlijkheidstest zoals altijd, zelfs over kunst  .
 .