Dank je wel!!! Heel mooi. Zal ik dan maar wat voor jouw maken? Nog meer mensen die iets met ewalda willen doen?
zijn er kandidaten om hun creativiteit te uiten? foto's in profiel. Weet iemand misschien waar je psp8 kunt downloaden?
paardjuhsz"][quote="AndreaB schreef:Wil iemand (of iedereen!) voor mij een mooie collage maken van Valencia? Haar alvast bedanktCitaat:[img]http://upload.petuhr.nl/upload/15272143.jpg[/img] Hey Paardjuhsz, Bedankt voor de collage, ik vind hem erg mooi hor!
spigie schreef:mystica wil je voor mijn een collage maken van mijn hond foto's in mijn profiel alvast bedankt Zal ik even doen als ik vrij ben. Ik zit nou op school. Ja, ik zit nog steeds op school .
Code Zal ik even doen als ik vrij ben. Ik zit nou op school. Ja, ik zit nog steeds op school . :Doke is goed ik zie het wel als je klaar ben alvast bedankt
spigie"][quote="mystica schreef: Zal ik even doen als ik vrij ben. Ik zit nou op school. Ja, ik zit nog steeds op school . oke is goed ik zie het wel als je klaar ben alvast bedankt [/quote]Kun je de foto's dan wel even wat groter plaatsen of pben? Ze worden erg wazig bij het vergroten.