echt vet om stukje samen te hebben gereden Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
echt vet om stukje samen te hebben gereden 
tijdens mijn opleiding ook regelmatig de kans gehad om (dode) paarden open te maken en benen te ontleden, erg gaaf om alles te zien wat erin zit!
ladypaard schreef:Ik hoor al dat ik morgen ga fietsen, Gister met de pendelbus geweest vanaf station ermelo (jaja met meerdere bokkers - tas, en diegene die de tas herkende - en die drie aparte mensen waar je ook even bij dacht "wat moeten die op Horse Event?? "
) Maar de chauffeur wilde niet geloven dat er nog zoveel mensen hier naar toe zouden gaan, na de enorm rustige vrijdag. HAHAHAHA Hij zal blij wezen dat ie vrijdags reed
maar het was vrijdag echt heerlijk rustig!
Fair schreef:Er zijn morgen 2 rassendefile's / rassen parades. Welke is aan te raden?
11:35 - 11:55 - Rassendefile - Fokkerijwereld
13:30 -14:00 - rassenparade - Bit piste
Joanieke schreef:TessJazz schreef:Met al het drama ben ik er 2 uurtjes geweest.. vond het vroeger leuker.. wat een drama.. ik ging elk jaar , maaar nu nooit meer!
Zo dat klinkt ook niet leuk?wat vond je er zo erg aan, als ik vragen mag? Ik heb me echt prima vermaakt

Joanieke schreef:Aaah oke! Duidelijk! Dan ben ik toch wel blij dat wij uiteindelijk de auto in t bos hebben geparkeerd en met de fiets zijn gegaan...
Wat betreft Deurne en Ermelo vind ik het zelf niet echt een groot verschil, maar moet ook zeggen dat ik Deurne destijds niet echt mee had gekregen want toen was de keuring van de PRE's daar ook..