Ik zal het nog wel even doorgeven aan de organisatie.. Had aan het begin ook niet verwacht dat het zo vaak zou voorkomen

Stickertjes in de juryhokjes met 'jury' op de een en 'schrijver' aan de andere kant

Is het andere deelnemers ook opgevallen?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Casca schreef:De eerste dag heb ik de jury erop gewezen.. Die reageerde niet echt enthousiast, wou ook niet direct betweterig overkomen, dus daarna maar niet meer gezegd als ik het zag bij het aanmelden..
Ik zal het nog wel even doorgeven aan de organisatie.. Had aan het begin ook niet verwacht dat het zo vaak zou voorkomen![]()
Stickertjes in de juryhokjes met 'jury' op de een en 'schrijver' aan de andere kanthaha.
Is het andere deelnemers ook opgevallen?
klumpertje schreef:S_en_z: wat jammer, ik moest ook zo ongeveer tegelijk met dat kleine schimmeltje gisteren! Leuk ding, hij loopt al de hele week stoer geluidjes te maken tegen mijn paard als we langs elkaar heen rijden
Zag iets voorbij komen over mij, ik had inderdaad prijs. Was 6e met 206 en bij bertie 196. Maar wat voor mij gisteren veel belangrijker was is dat ik gisteren door de hulp van de instructeur gevoeld heb waar het de voorgaande dag fout is gegaan bij mij. Ik kon het nog niet totaal omgooien maar er wel redelijk aan rijden. In beide proeven geen gigantisch grote fouten gereden dus ik was voor dat moment erg blij. En ik had hem bij bertie in de proef nog lekker aan het lopen in de galop ookin het draf gedeelte valt mijn winst te halen, we gaan ermee aan het werk!
Bertie: ik ga je uitleg nog lezen, maar nu eerst mijn paard voeren! Ten allen tijde vroeg. ook al was het gisteren echt heeeeeeeel gezellig, oeps!
x_tico schreef:Hij was zo onwijs bang van de andere paarden. In de ring kwam ik een aantal x een ander paard tegen en schoot een paar keer weg. En voelde hem zo veel spanning opbouwen dat ik het voor hem eerlijker vond om af te groeten. Anders zou hij nog banger worden en dat is het me gewoon niet waard. Jammer want de punten die gegeven waren, waren wel goed. Achja, lekker naar huis en de wei op!
Esprit4 schreef:Nou tico je hebt een ontzettend gaaf paard begon ook goed jammer dat hij zo bang werd jury zag het ook en vond het zonde maar een verstandige keus
bertie schreef:x_tico schreef:Hij was zo onwijs bang van de andere paarden. In de ring kwam ik een aantal x een ander paard tegen en schoot een paar keer weg. En voelde hem zo veel spanning opbouwen dat ik het voor hem eerlijker vond om af te groeten. Anders zou hij nog banger worden en dat is het me gewoon niet waard. Jammer want de punten die gegeven waren, waren wel goed. Achja, lekker naar huis en de wei op!
Oh, wat jammer.
Ehh .. nou moet ik heel diep nadenken over wat ik ga zeggen..
Ik heb ook gezien dat je paard (pony) een keer schrok.
Ik heb dat in de beoordeling niet meegenomen.
Waarom niet?
Omdat ik zag hoe je ermee om ging.
Je bleef ríjden. Dressuurmatig rijden. Voor mij gaat het daar om. Het dressuurmatig blijven rijden.
Dan mogen er best verstoringen zijn. Zolang ze maar dressuurmatig worden opgepakt.
Wat jammer dat je op dit moment zo focust op dat 'probleem', terwijl je je ook zou kunnen focussen op 'fijn rijden'. Fijn-rijden-met-verstoringen kan nog steeds FIJN RIJDEN zijn.![]()
Hoe je er mee omgaat kan het verschil maken: http://bertieprinsen.nl/content/44-een-2-en-8
demo_love schreef:Jammer, maar wel een heel dappere keuze!
Vanmiddag nog even naar het laatste deel van de finale van de Z2 gekeken. Gelukkig was de beste ook de laatste, wat een geweldig paard blijft die Rocky toch!
Ik zag net de uitslagen, maar jeetje wat een verschillen in punten weer bij dezelfde proef. Zelfs één met 24 punten verschil. Dan weet je toch ook niet meer hoe je rijden moet